Sorry, niet echt duidelijk. Onderste test is een vroege test. Misschien ben ik gewoon een week minder ver dan ik denk.
Die is inderdaad een stuk duidelijker! Je hebt geen idee van en eisprong? Hopelijk ben je inderdaad minder ver en lopen ze nu mooi op.
Die is duidelijk te zien!! Hopelijk ben je gewoon minder ver dan je denkt en kan jij ook eind maart je kindje knuffelen
Ik was net de was aan het opvouwen en ik kreeg erge krampen in mijn buik. Nu lig ik maar even op de bank. Dit herken ik helemaal niet van mijn eerdere zwangerschap
Het is de laatste tijd erg onregelmatig. Ik heb de laatste test op dag 20 gedaan. Had wel een lichte oploop rond dag 13, 14, maar zeker geen positieve test. Test twee ker per dag. Ik zal wel minder ver zijn. Misschien een April baby.
Ik heb de menstruatiekrampjes al sinds 4 dpo. Alleen nu zijn ze echt heftig. Gezien mijn test van vanmorgen maak ik me er nog geen zorgen over en zo lang ik op de bank lig heb ik er geen last van. Als ik weer ga lopen voel ik meteen een pijnscheut. Ik weet dus wat me vandaag te doen staat Ik snap wel dat jij er zenuwachtig van word, maar krampjes krijg je ook van het groeien van je baarmoeder. Er is een hele hoop gaande in onze buiken en dat voel je af en toe.
Hier ook last van krampen. Net of je ongesteld gaat worden idd. Elke keer met afvegen weer even spannend Verder echt kapot moe. En snel buiten adem. Ohw en een hormoonbal zegt mijn vriend daar heeft hij dan weer meer last van
Hier iedere keer een bruine veeg. Al dagen. Ik word er gek en onzeker van. Schijnt heel normaal te zijn, maar ik kan er niet tegen. Vanmiddag van ellende maar weer getest, voor het eerst 's middags. De streep is nooit dikker geweest als vandaag, dus het zou me moeten geruststellen. Ik heb nooit een gewone miskraam gehad, dus heb geen idee hoe dat voelt. Kan het niet vergelijken dus. Heb wel lichte krampjes onderin. Die stellen me dan wel weer gerust, terwijl anderen daar juist weer zenuwachtig van worden.