Vandaag gelukkig weer een goeie doormeting/controle gehad. En wat lijken de broers op elkaar..! Verder een emotionele rotdag boos op alles en iedereen... de mensen die zich niet aan de corona regels houden waardoor nog strenger word in ziekenhuis... gelukkig nu aantekening bij naam dat we nog steeds samen mogen komen. Want eigenlijks mocht nu niet meer.. dan video bellen maar dat levert teveel stress op bij mij(en ook bij man...) snapte ze ook wel nu dus de aantekening erbij... maar voel me wel rot over.. baal gewoon enorm dat alles rondom zwangerschap zo gaat... niks kan en mag.
Ahh begrijpelijk ❤️ het is een k--tijd om zwanger te zijn. En als het allemaal al wat moeilijker en spannender is al helemaal. Fijn dat jullie wel samen mogen!!
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje thuis (eigenlijk 5e) (ingeleid rond 26 februari) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar -2 kindje regenboogje! AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 31 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje 7 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken: 27 januari - Loveischocola- groeiecho 28 januari - Lizra - groeiecho 29 januari - Lizra - afspraak ziekenhuis 3 februari - Loveischocola- controle/doormeting 10 februari - Loveischocola - groeiecho 17 februari -Loveischocola - controle/doormeting 24 februari- Loveischocola- groeiecho 2 maart - Loveischocola - controle/doormeting ------------------------------------------ jongen (10) | meisje (5) | verrassing (0) ♡ Wat denk je dat het wordt? ♡ loveischocola - Meisje ♡ FOUT Tuttebelleke - Jongen ♡ - GOED Cobon - Jongen ♡ - FOUT Kirzy - Meisje ♡ - FOUT Lizra - Jongen ♡ -GOED Lievekleine88 - Jongen ♡ - FOUT Femm05 - Meisje ♡ - FOUT EerlijkeEva - Jongen ♡ GOED Bollebelle - Meisje ♡ FOUT Striae - Jongen ♡ GOED Aagje90 - Jongen ♡ FOUT ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo ⭐️Rowandhh
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje thuis (eigenlijk 5e) (ingeleid rond 26 februari) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar -2 kindje regenboogje! AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 31 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje 7 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken: 27 januari - Loveischocola- groeiecho 28 januari - Lizra - groeiecho 29 januari - Lizra - afspraak ziekenhuis 3 februari - Loveischocola- controle/doormeting 10 februari - Loveischocola - groeiecho 11 februari- Aagje90 - groeiecho 17 februari -Loveischocola - controle/doormeting 24 februari- Loveischocola- groeiecho 2 maart - Loveischocola - controle/doormeting ------------------------------------------ jongen (10) | meisje (5) | verrassing (0) ♡ Wat denk je dat het wordt? ♡ loveischocola - Meisje ♡ FOUT Tuttebelleke - Jongen ♡ - GOED Cobon - Jongen ♡ - FOUT Kirzy - Meisje ♡ - FOUT Lizra - Jongen ♡ -GOED Lievekleine88 - Jongen ♡ - FOUT Femm05 - Meisje ♡ - FOUT EerlijkeEva - Jongen ♡ GOED Bollebelle - Meisje ♡ FOUT Striae - Jongen ♡ GOED Aagje90 - Jongen ♡ FOUT ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo ⭐️Rowandhh[/QUOTE]
Veel te veel haha. Denk 10 rompers maat 50/56. Moet mss nog maat 44 halen bedenk ik me nu. Shirt/broekjes/truien/boxpakjes denk ook 10 per stuk in elke maat. Maar we hadden alles nog van dochter 1, heb veel van vriendinnen en zus gehad en heb paar dingetjes bijgekocht.
ummm na drie jongens een meid en ik moet gaan tellen Maat 50 3 pakjes. Maat 56 5 pakjes. Maat 62 alwel 10 ofzo en dan 68 voor zomer alleen al wel 20 jurken van z8 en bess en dan zijn de winkels nu nog dicht♀️
Teveel haha... We hebben zelf het 1 en ander gekocht natuurlijk en enorm veel gekregen.. Maar eigen spul gaat sowieso aan gekregen heeft geen prioriteit. En kan dan weer doorgegeven worden..
@3musketierseneengirl 20 jurken al! Dat belooft wat voor het uiteindelijke aantal @Loveischocola fijn dat jullie nu die aantekening hebben dat jullie samen mogen komen! Niet meer dan logisch, maar neemt toch wat zorgen weg lijkt me. En fijn dat de doormeting goed was! Hebben jullie trouwens al een datum voor de inleiding? Aangezien je al weet in welke week het gaat gebeuren? @Cobon En? De vluchttas inmiddels alweer een keer leeg gegeten? Ik heb volgende week een rustigere week op het werk, dus dan ben ik ook van plan om hem in te gaan pakken Ik ben gewoon over 4 weken al à therme! Zo'n gek idee
Ja bizar, 4 weken! Het gaat dan toch eigenlijk wel snel.. voor je het weet.. Ik heb de zwart wit kogels nog maar even opgegeten en hou nu op met aanvullen schiet niet op zo.
Woops, ik had al dagenlang wishlists open staan bij 3 webshops en heb net alles maar gewoon besteld . Kan niet wachten!
Ik was trouwens deze ochtend alleen met zoontje naar buiten geweest, echt wel 2 uur weggeweest en veel gewandeld (gaat niet zo hard, dat wel) maar jeeeetje ben zo kapot ervan. Gelukkig heeft oma hem nu even onder haar hoede . Hoe gaat het met de vermoeidheid bij jullie? Wat krijgen jullie nog gedaan en wat niet?
Ja het is mooi weer hè vandaag? Zonnetje doet ontzettend goed hier wij hebben ook een stukje gelopen vanmiddag, ook op slakken tempo haha. Heb het idee dat het afhangt van hoe baby ligt of ik nog een beetje kan lopen of niet (au schaambot). Ik ben ook erg moe maar wel zen (afhankelijk van hoe goed/slecht ik heb geslapen moet ik wel eerlijk zeggen ). Alles op slakken tempo, en er hoeft ook eigenlijk niet zoveel.. Mijn ijzer is weer te laag en lijk het niet opgekrikt te krijgen, dat helpt ook niet mee.