uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. motherof3

motherof3 Lid

16 mei 2020
    56
    83
    18
    Vrouw
    Hier vandaag ook nog maar is getest. Want tja we hebben ze toch liggen. :):roflmao::oops:. Eindelijk een echte mooie van sensitest! Wat zijn dat rottesten!:mad:
    20200721_052303.jpg

MissyMoo, Cobon, Fraser en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @motherof3 fijn :)

@EerlijkeEva hier dus ook dagelijks zo'n bruine veeg. Gekmakend is het, al hoeft het inderdaad niets te betekenen. Het maakt je zo onzeker. Laten we hopen dat het bruinverlies bij beiden snel stopt!

EerlijkeEva vindt dit leuk.
  3. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Vandaag mijn NOD! :D

Bijgevoegde bestanden:

MissyMoo, Cobon, EerlijkeEva en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Yesss!! Vandaag de vk bellen dan?

5. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik heb net mijn testen ook maar opgemaakt. Ik merkte dat ik er onzeker van werd, dus dacht ik laat ik alles maar opmaken. De digitale geeft netjes 2-3 aan en bij de plustest is de verticale streep zelfs nog feller als de horizontale :) nu gewoon maar lekker genieten van het feit dat ik zwanger ben :)

Roodborstj, Loveischocola, Cobon en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Yess!!

Loveischocola vindt dit leuk.
  7. Fraser

Fraser Niet meer actief

Mooie testen dames! Ziet er allemaal goed uit, geeft toch wat vertrouwen.

Ik ben lekker misselijk, dus rustig aan vandaag, al is dat best een uitdaging met een kleuter die vakantie heeft en een actieve peuter.

EerlijkeEva en Striae vinden dit leuk.
  8. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Dan moet ik mijn foto wel invoegen :s

Bijgevoegde bestanden:

9. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Herkenbaar, ik vind dat met alleen een dreumes in huis al een flinke uitdaging af en toe

10. Fraser

Fraser Niet meer actief

Ja het is toch anders dan als je zwanger bent van je eerste en nog niet voor een ander kindje hoeft te zorgen. Gelukkig man als back-up die veel thuis werkt en waar nodig is een vrije dag op kan nemen.
    Hoe voel jij je?

11. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Dat is wel erg lekker. Ik ben nog niet misselijk, maar wel doodmoe en af en toe krampjes in mijn baarmoeder. Als ik te lang sta dan begint het echt pijn te doen, dus ga ik maar weer zitten. Ik ben wel heel benieuwd hoe het op mijn werk zal gaan, want ik kan niet zomaar elke keer gaan zitten. Ik werk 4 dagen per week. Sinds een paar dagen ga ik tijdens het slaapje van de kleine ook even op de bank liggen om een film te kijken en ik merk dat dat me erg goed doet.

12. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik moet ook zeggen dat mijn zoontje erg lief is voor me, want hij slaapt nog steeds. Ik ben de laatste week heel erg slecht in slaap te krijgen en erg vroeg weer wakker, maar het scheelt wel dat ik nog even lekker kan blijven liggen

Bollebelle vindt dit leuk.
  13. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Ja net gemaild en dan word ik gebeld voor een afspraak

Bollebelle en Striae vinden dit leuk.
  14. Fraser

Fraser Niet meer actief

Wat vervelend die krampen. Lijkt mij inderdaad lastig op je werk, hoop voor je dat het dan meevalt.
    Ja dat lekker op de bank liggen herken ik, al val ik nu elke middag in slaap haha.

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  15. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Mooi!!!

Striae vindt dit leuk.
  16. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik heb in mijn vorige zwangerschap wel goed geleerd om naar mijn lichaam te luisteren en ik vind het nu ook niet zo erg als mijn collega's het al weten. Dus als het niet gaat dan zeg ik het eerlijk en ziek is ziek. Ik ben mijn vorige zwangerschap veel te ver gegaan en heb daar echt wel spijt van. Ik wil ook gewoon lekker genieten ipv op mijn vrije dagen de bank niet af komen omdat ik te veel heb gedaan de dag ervoor

17. Fraser

Fraser Niet meer actief

Wat goed! Als je al eerder zwanger bent geweest herken je misschien ook de signaleren beter, zodat je minder snel te ver gaat. Ik zou het ook echt aangeven als het niet gaat, want als je het niet doet heb je er later alleen maar meer last van.

Striae vindt dit leuk.
  18. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik stopte uiteindelijk met 35 weken omdat ik in de nacht na een avonddienst niet meer kon opstaan uit bed om naar het toilet te gaan, zo ver ga ik het nu echt niet laten komen.

19. Fraser

Fraser Niet meer actief

Wow! Dan heb je wel echt veel van je lijf gevraagd. Goed dat je je er nu bewust van bent, dat je niet meer zo ver moet gaat. Ik denk dat je dan ook meer kunt genieten.

20. Fraser

Fraser Niet meer actief

@Tuttebelleke hoe is het nu qua bruinverlies? Lukt het je er wat minder druk om te maken na de echo?

Deel Deze Pagina