uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Dit is van het merk gray label allemaal, maar relatief goedkoop via across the street in Rotterdam. Stofjes zijn zoooo zacht en het oud roze vestje zo mooi. Helemaal blij!

Bijgevoegde bestanden:

Lotje111, Cobon en Loveischocola vinden dit leuk.
  2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja, die vieze grote pillen, al een paar keer gehad deze zwangerschap. Lijkt niet echt te werken, slik sowieso al sinds positieve test ijzer bij om dit te voorkomen maar helaas. Heb ook B12 en D (opname) problemen dus het zal wel iets in m'n buik zijn.

3. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Gats! Bijwerking is ook obstipatie vaak toch? Ik heb wel eens gehoord over 1 of ander wondermiddeltje, wel heel duur kan ik me herinneren en waarschijnlijk heb je dit allang geprobeerd.. ik ga er even over nadenken (preggo brain)

Cobon vindt dit leuk.
  4. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Ennn deze basics besteld bij prenatal. Moet eerlijk bekennen dat ik nogal fan ben van de wat duurdere duurzame merken (nixnut, +1 in the family, Gray label) maar kan niet alles daar kopen :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Cobon en Loveischocola vinden dit leuk.
  5. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Weet je zeker dat het migraine was? Dit klinkt als een beroerte :confused:

6. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Sorry dat ik niet overal op reageer, ik heb wel alles gelezen.

Wiegje staat al klaar op onze kamer, opgemaakt en wel. Ik ga het wel nog even opnieuw wassen voor die tijd, maar dit staat zo schattig ♡
    Ik ben niet heel mobiel meer. Ik waggel heel erg en als ik verder dan 500m moet lopen ga ik met rolstoel omdat ik anders veel pijn krijg in mn bekken. Het is maar even zo.

7. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Heeerlijk al die baby aankopen! Ik heb zojuist prenatal ook weer leeggekocht :rolleyes: Ik koop veel te veel ledikantdekens... vind die zoo leuk allemaal.

Ik probeer er ook elke dag even uit te gaan met mijn dochter. Heb al een paar dagen dan om de 5 minuten een harde buik. Maar zodra ik ga rusten zakt dat ook meteen weer.

Ik was vanmorgen met een vriendin aan de telefoon, 39 weken zwanger. Tijdens het bellen braken haar vliezen :eek:!! Weeen begonnen ook meteen dus die is aan het bevallen! Ben de hele dag al aan het stuiteren hiervan :D

Tuttebelleke, Lotje111 en Cobon vinden dit leuk.
  8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    @Lievekleine88 Woow leuk van je vriendin. Ook leuke ervaring dat je daar “live” bij was.
    Hier wat wasjes gedaan en als droog is ff strijken en in de tas van H voor ziekenhuis!

Cobon vindt dit leuk.
  9. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Oh! Wat leuk al die aankopen! Hier komen er ook regelmatig pakketjes binnen. Vandaag kraampakket kan me herinneren van 3 jaar terug dat er ook nog wel iets ‘leuks’ inzat een badcape en een setje verzorgingsproducten voor baby. Nu alleen maar praktisch verband spul. Dochter risp heel enthousiast oh luiers! Uhm....ja schat voor mama. Oh die voor in je onderbroek! Plakluiers! Ja, schat die ja....

Heb heel erg zin om alles te gaan wassen maar moet van mezelf echt nog even wachten tot m’n verlof dus dat is nog 3 weken. Weet niet of ik zoveel geduld kan opbrengen...

10. Cobon

Cobon Niet meer actief

Leuk hè dat het nu allemaal zo concreet wordt ❤️

Wat hebben jullie aan verzorgingsproducten voor baby?

11. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    @Aagje90 hahaha tsja dat is het leukste pakket van allemaal :roflmao::roflmao:

@Striae klopt, maar is het niet ;). De eerste keer dat ik dit had schrok ik me een ongeluk en ik vind het altijd nog eng! Maar heb het maar eens in het jaar ongeveer. Ben ook onderzocht in het ziekenhuis hiervoor, het heet migraine sans migraine.

Gelukkig dat je harde buiken afnemen in rust. Doen ze ook pijn?

@Cobon Ik vind naif heel fijn! Probeer in ieder geval iets te halen want 'zacht' is voor een gevoelig babyhuidje, zeker omdat ze mogelijk mijn vriends gevoelige huid mee krijgen. Wat heb jij gehaald?

@Lievekleine88 heerlijk al die dekentjes he!!

12. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb ook zachte en cruelty free producten, paar verschillende merken. Ik weet niet meer wat ik gebruikte voor m'n dochter, ik geloof zinkzalf, olie en iets voor in bad. Vraag me af of ik iets vergeet..

13. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Ik heb nu vooral zwitsal maar niet heel veel hoor. Badolie, huidolie, sudocreme en verder zie ik het wel. Is zo gehaald. Voor dochter had ik ook zwitsal en dachten we we zien wel hoe ze er op reageert maar totaal geen reactie dus nu gewoon weer.

14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Jullie ook buikjes showen! 32+4

Bollebelle, Loveischocola en Lievekleine88 vinden dit leuk.
  15. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Wij gebruiken zwitsal en kruidvat huismerk voor onze dochter. Badje met badolie, shampoo, zeepvrije wasgel en na haar badje smeer ik haar helemaal in met massage olie van zwitsal met lavendel geur. Ze heeft n droge huid vandaar, maar vind t ook gewoon lekker om te doen voor ze gaat slapen.
    Qua billencreme gebruiken wij sudocreme. Hebben veel verschillende merken en soorten geprobeerd (dochter heeft veel luieruitslag gehad) en sudocrem is voor ons het beste wat werkt!

16. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Wauw wat mooi!

Cobon vindt dit leuk.
  17. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Dit was vorige week (zit nu nog in pyjama haha)

20210123_101416.jpg

Bollebelle en Loveischocola vinden dit leuk.
  18. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Mooi! Leuk jurkje ook!

Cobon vindt dit leuk.
  19. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Ik zal vanmiddag ook even een foto maken. Mijn buik voelt al zo reusachtig. Herken dat wel van vorige zwangerschap, dat je steeds jeetje die buik kan toch niet nog dikker.. maar dat kan toch :roflmao:.

Cobon vindt dit leuk.
  20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ja hoe dan?! Er is nu al echt geen plek meer voor m'n maag of longen o_O

Deel Deze Pagina