uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Het gaat weer beter, thanks dames!

Ik vind t ook ineens allemaal best spannend worden, bevallen, gaat de baby het goed doen, hoe gaat haar zus erop reageren, heb ik alles in huis etc. Die lockdown blijft ook vervelend, wilde nog zo graag even babyshoppen en gewoon ergens wat drinken/eten met mijn man.

Maar goed, ook wel fijn ergens al die rust en niks moeten.

Hoe gaat t met jullie dames?

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja heel herkenbaar, ook dat even wat willen eten/drinken met man. Wij doen dat helemaal niet vaak, maar dat zijn toch wel even de momentjes samen ofzo voor er een baby is :( en met dikke buik door de IKEA sjokken/rolstoelen enzo.. had me daar op de een of andere manier erg op verheugd. Wij zijn laatst wel uit eten geweest in de auto haha, pizza afgehaald. Was nog gezellig ook!

En het is ook spannend! Hopelijk zijn al onze kindjes gezond en tevreden ❤️

Hier is het echt Jantje Huilt Jantje Lacht, gister een prima dag en zowaar een beetje productief. Vandaag chagrijnig, buiten adem en moe. Ben het ook erg zat dat man en kind non stop in huis zijn (EN ROMMEL MAKEN :mad::evil:), maargoed, adem in adem uit.

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  3. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Ik had vanmorgen een afspraak in het ziekenhuis om de bevalling te bespreken. Na 2 keizersnedes mag ik het natuurlijk proberen tot 41 weken. Dan wordt het een geplande en die staat al vast.
    Mag de weeën thuis afwachten en opvangen en dan naar het ziekenhuis. Mag ook daar in een bevalbad maar het persen moet uiteindelijk uit bad.
    Mocht het stagneren of een sterrenkijker (dat was bij de eerste twee) zijn dan wordt het alsnog een keizersnede. En we proberen wel nood te voorkomen.

Als verassing kreeg ik nog een echo. Niet verwacht.

Bijgevoegde bestanden:

Fraser, Lievekleine88, Bollebelle en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ah wat goed dat je het mag proberen! Ik hoop voor je dat het allemaal lukt en voorspoedig gaat :)

Lizra vindt dit leuk.
  5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Vandaag eindelijk flink aan het opruimen en schoonmaken. De laatste verhuisdozen leeg en weg, rommel weg, spullen naar zolder, schoonmaken.. ik ga het straks vreselijk bezuren maar ohhh wat fijn :) en het zonnetje schijnt lekker! Wat zijn jullie aan het doen?

6. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Heerlijk! Ik wil morgen gaan schoonmaken en opruimen, heb er ook helemaal zin in haha.

Verder weinig plannen... afwachten afwachten afwachten :rolleyes:

Oia nog een vraag over dekentjes. Hebben jullie dikke winterdekens (bv met fleece of teddy stof) of dunnere zomerdekens voor de kleintjes in bed?

7. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk alleen maar zomerdekens volgens mij. Voor in de wieg wel wat dikkere dekens die gehaakt zijn door een vriendin. Voor de ledikant heeft mijn moeder ze zelf gemaakt van wafelstof. Een dikkere met badstof aan de binnenkant en een dunnere van enkele wafelstof. Ach het is anders ook zo bijgekocht.

8. Fraser

Fraser Niet meer actief

Ik heb voor in de wieg een wollen dekentje van Klippan.

9. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Ik heb al twee wat dunnere dekentjes en koop er nog 1 warme bij. Het kan nog koud zijn rond die tijd maar ook al lekker warm. Daarnaast Hebben wij geen verwarming op de slaapkamer dus een dik dekentje is wel fijn denk ik.
    Onze vorige dochter kwam thuis toen het 36 graden van ‘s nachts. Die sliep alleen in een romper en lakentje toen. Dat is wel andere koek!

Bijgevoegde bestanden:

10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Ik heb volgens mij gewone dekentjes. Als dan te koud is kan ik altijd nog wat bestellen

11. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    O my god, 36 graden. Dan heb je dus ook in die hitte moeten bevallen, pfff respect!!

12. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Ik heb meerdere dunne dekentjes. Weet nog bij jongens dat dan liever twee dekentjes deed. Dan dat ze te dik zijn.
    Ons nieuwe huis is goed geïsoleerd dus niet echt koud. Vergeleken met huidige huis. Word toch weer ondekken hoe en wat.

13. Fraser

Fraser Niet meer actief

Ik vind wollen dekens dus heerlijk, juist omdat ze warmteregulerend zijn.
    Deze heb ik in de wieg en we gebruiken de wikkeldeken van Disana waarschijnlijk ook veel voor als ze bij ons ligt of in de box.
    Heb ook nog dunnere katoenen dekens, maar meestal gebruik ik die pas later.

Bijgevoegde bestanden:

Lotje111 vindt dit leuk.
  14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Leuk, ik heb ook die bloom lakentjes en hele grote hydrofielen ❤️

Fraser vindt dit leuk.
  15. Cobon

Cobon Niet meer actief

Kijk hoeveel dagen nog bij onze banners!! :eek: bijnaaaa

Fraser vindt dit leuk.
  16. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    pff gaat hard. Probeer te genieten. Laatste keer dat ik mee ga maken.

Cobon vindt dit leuk.
  17. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja voor mij denk ik ook.. raar idee.

18. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    nou he. Bij alles wat nu in handen heb denk ik oké nog een keer. Maar ik zeg wel nooit nee.ik ben nog maar 32. Maar in bekkeninstabiliteit is niet verstandig weer snel te doen.

19. Fraser

Fraser Niet meer actief

Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik vind het zo moeilijk te genieten. Vind het zwanger zijn fysiek gewoon heel erg zwaar en mentaal ook. Ondanks dat ik mij besef dat het de laatste is, ben ik ook gewoon blij dat het straks klaar is. Dat we compleet zijn. Ik wil proberen nog te genieten waar kan, van de schopjes en gezelligheid in mijn buik, maar het valt mij zwaar. Hierna klaar voelt ergens ook wel gek, want ik ben nog maar 27 (in het voorjaar 28), maar nog een baby hierna is uitgesloten.

20. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Toen ik net zwanger was van deze dacht ik: dit wordt onze 2e en laatste. Maar de laatste weken denk ik: nee na deze zijn we nog niet klaar. Hoewel 3 (of meer) kids me wel zwaar lijken, en aangezien ik ben afgekeurd we qua financien niet heel ruim zitten. Maar ik heb nog ergens wel een wens voor meer... Maar vraag me dan tegelijkertijd ook af of er ooit wèl een moment komt dat je denkt: nu is het echt compleet.

Maar jeetje idd, tis echt aftellen! Wij hebben morgen weer een echo ♡

Cobon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina