uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Geniet er absoluut wel van... klinkt nu heel raar wat ik ga zeggen. Ik ben zoo zoo zoo blij dat ik ondanks de bekkenpijn ect van de zwangerschap van R heb genoten... buikfoto’s heb gemaakt ect. Want het zijn die herinneringen die overblijven.
    Nu probeer ik weer enorm te genieten hoe moeilijk en dubbel het ook is. Het kindje verdient nu ook al alle liefde en stel het gaat wel weer mis ik heb er wel van genoten en mooie herinneringen gemaakt ❤️

Nu wil ik niet zeggen dat het mis gaat ect. Want kans dat goed gaat is vele malen groter dan dat mis gaat. Maar de zwangerschap is niet terug te halen helaas.

EerlijkeEva vindt dit leuk.
  2. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Haha ja klopt. Gelukkig wel in het ziekenhuis dus kreeg niet veel van de warmte mee. Maar het waren toen de heetste dagen van 2019.

3. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Leuk lakentje!! Ik wil de hydrofiele doeken hiervan. Die gebruik ik dan in het wiegje. Echt te leuk!!

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Helemaal begrijpelijk ❤️

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik vind dat niet raar klinken, die 9 maanden waren alle tijd die jullie samen hadden ❤️

Loveischocola vindt dit leuk.
  6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Laatste baby wasje zit erin, alle beddengoed ligt klaar in de kast te wachten. Tasje voor de baby grotendeels ingepakt ❤️ Heb 2 kledingsetjes erin. 1 in maat 44 en 1 in 50. Twijfel nog een setje in 50 meenemen?

7. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    mij hoef geen maat 44. Maar heb nu 2x maat 50 en 2x maat 56. Maar doe wat jezelf fijn vind. Zijn zulke kleine pakjes past zoveel in de tas.

8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Omdat hij met 37,2 of 3 met keizersnee word gehaald is kans dat ie maat 44 aan mag aanwezig. Klopt neemt idd niet veel ruimte in beslag

9. Cobon

Cobon Niet meer actief

Lekker veel meenemen zou ik zeggen ;)

10. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Ik zou meer meenemen, je zult denk ik wel 2 a 3 dagen in het ziekenhuis liggen na de keizersnede. Mocht ie spugen of iets ben je 1 pakje al "kwijt". Wassen kun je daar niet. Dus zou 4 pakjes ofzo meenemen (dat ga ik iig doen). Ook voor jezelf dus paar lekkere schone kleren/pyjamas meenemen :)

11. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    zie dat eerste zin er heel raar getypt is. Moet staan ik hoef geen maat 44. Had Idd al eerder gelezen dat bij jullie bij 37 weken word gehaald fijn hoor. Hoop dat dat meer rust geeft. Blijft spannend.

12. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Ja dit! En bijvoorbeeld na een badje, wil je misschien ook weer een nieuw pakje aan doen. Ik verbleef vorige keer 1 nachtje en had eigenlijk al 3 pakjes nodig. Had er maar 2 bij me in maat 50 helaas haha..

Bij die kleine gup was maat 50 ook te groot, dus maat 44 is denk ik niet overbodig als je weet dat hij ook niet zo groot zal zijn..

13. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    @iedereen zijn er al dames die de babykamer kunnen showen?? Het is zo bizar hoe weinig dagen we nog maar te gaan hebben!?!?

Ik heb donderdag een afspraak bij mijn bekken fysio. Vorige zwangerschap ook vanaf ongeveer 30 weken en ook na de bevalling heen geweest. Begin helaas nu ook weer last te krijgen, vooral met slapen boehoe. Op mijn zij liggen is gewoon echt niet meer fijn. Merk ook dat mijn baarmoeder nu zo hoog zit dat het niet meer comfi is bij mijn ribben en middenrif. Een beugelbh is echt een no go. Hihi, zeurmodus uit! :roflmao: voor de rest gaat het hier allemaal best prima.

Bij jullie ook hoop ik!

@Lievekleine88 alles nog oké met je bloeddruk?

14. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,
    Heb wel alles mee gelezen maar even radio stilte vanaf deze kant. Het verhuizen gaat niet in de koude kleren zitten. Ik kan/mag niks doen en mijn vriend staat er zo goed als alleen voor. Hulp die het af moet laten weten door covid. We zijn er zo klaar mee. Gister ook maar besloten om een verhuisbedrijf in te huren aangezien je nu eigenlijk op niemand kan rekenen. Scheelt een hoop stress.
    De bekkenpijn is ook killing op het moment dus de zorg voor J valt me zwaar. Niet slapen, pijn en een dreumes is geen succes :oops:
    Morgen weer controle bij de vk. Kleine doet het naar mijn idee goed. Is lekker druk dus dat is fijn.
    Echt bizar hoe snel de tijd gaat. Nog even en we kunnen allemaal baby knuffelen! ❤
    Al moet die kleine hier nog wel even blijven zitten, de baby kamer is wel geleverd maar zit natuurlijk nog in dozen. Wel alle kleertjes gewassen en ingepakt.
    We hebben nog geen naamo_O we komen er niet uit:roflmao::roflmao:
    Las van de week dat hier ook sommige dames nog geen naam hebben. Inmiddels er wel uit?

15. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Helaas nog geen babykamer om te showen. In mijn hoofd is hij klaar. Over drie weken gaan we meubels overhuizen en gaat mijn vriendin de babykamer maken naar mijn wens.

naam zijn we ook nog niet over uit al hebben we nu wel meer namen die we leuk vinden.

Kirzy vindt dit leuk.
  16. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahh kirzy wat een ellende! Kan me goed voorstellen dat nu verhuizen echt too much is. Goed dat jullie hulp in hebben geschakeld van een verhuisbedrijf!! Ik hoop dat je de boel een beetje de boel kan laten en dat er wel mensen helpen als jullie eenmaal verhuisd zijn. Veel succes en sterkte!!

Wij hebben de naam, alleen ik begin weer te twijfelen, zucht. Ik vind het een práchtige naam maar niet echt passen bij ons (en mijn liefde voor oud Hollandse namen). Ik vraag wel wat ze wil als ze geboren is ;)

Kirzy vindt dit leuk.
  17. Cobon

Cobon Niet meer actief

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  18. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.613
    4.026
    113
    Vrouw
    @Cobon het gaat goed! Gelukkig veel minder last van mijn rug dan vorige week. Verder wel druk op het werk; deze week op locatie examineren en dan volgende week nog een gewone week + overdragen. Volgende week donderdag is mijn laatste werkdag :D
    Dat ik hier wat rustiger ben, is omdat ik iedere keer vergeet wat iedereen zegt :oops: Ik lees het tussendoor op mijn werk, maar als ik dan later tijd heb om te reageren dan weet ik niet meer wie wat gezegd heeft :confused:
    In een ander topic heb ik ook echt al drie keer dezelfde vraag gesteld aan mensen... dus dan houd ik me maar liever gewoon even koest.

Ik ga ervan uit dat ik straks als ik verlof heb, weer wat actiever word. Dan heb ik de tijd om direct nadat ik iets lees, te reageren ;)
    En qua naam, het gaat vanzelf bij elkaar passen als je het eenmaal gewend bent :) Zou toch lastig zijn als je vlak na de geboorte aan je dochter vraagt of ze zo wil heten en ze begint te huilen ;) (Daar is ook best een aannemelijke kans op natuurlijk :roflmao:)

@Kirzy en @3musketierseneengirl hoeveel namen hebben jullie nog om tussen te kiezen?

19. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke we hebben nu 4 namen op onze lijst staan. Daar gaan we uit kiezen bij geboorte denk ik.

pittig voor degene die nog moeten werken. Hopelijk gauw verlof.

20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ahh lang leve pregnancy brain! Fijn dat je biiiiijna verlof hebt :) hoog tijd!

Tuttebelleke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina