Heerlijk zo'n zelfzorgdagje! Hier ook veel sneeuw, zo leuk! Wij zijn wel allemaal binnen ook, heb een matige dag qua vermoeidheid en heb ook weer overgegeven en misselijk.
Balen @Lievekleine88 staat dat los van je bloeddruk denk je? Hier ook een min dagje, niet gedaan wat ik wou doen, veel pijn en daar bovenop een baby die m'n ribben echt het leven zuur maakt. Dacht van de week dat ze misschien aan het indalen was maar vandaag zit ze duidelijk weer super hoog. Ben ook niet buiten geweest
Bij mij ging het gister allemaal beetje bleh. Maar schoonzus was er met de neefjes dus toch wel beetje door gegaan. Maar had soort menstruatiepijn en een drukke baby in de buik. Heb echt wel het idee dat het indalen is maar vanochtend voelde ik weer hoog wat beweging. Gisteravond beentjes omhoog sn niks meer gedaan. Vanochtend heel rustig aan gedaan en daarna lekker naar buiten. Kreeg er toch energie van. Na even opwarmen toch nog een rondje sleeën gedaan met dochter. Morgen nog een dagje vrij en dan nog 2 dagen werken en dan verlof!
Oef hier in ziekenhuis was een corona uitbraak eerst op 1 afdeling en nu op meerdere... spannend.. https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/Corona-uitbraak-in-MCL-verergert-ziekenhuis-sluit-afdeling-oncologie-restaurant-en-koffieruimtes-26477797.html?utm_medium=twitter&utm_source=dlvr.it
Net bij de verloskundige geweest en mevrouwtje is toch ingedaald! Hopen dat ze lekker zo blijft liggen. Verder toch nog de resus prik gehad, uitslag van het bloed was super laat binnen.
Bleh vervelend allemaal. Ben vandaag ook niks waard. Bloeddruk staat beter dus daar ligt t gelukkig niet aan. Laatste loodjes dames... nog even volhouden allemaal ♧
Hier gaan vanwege de grote uitbraak. De gynaecologen weer in ploegen diensten werken. Dus deze woensdag een andere gyn. Balen, maar allang blij dat zo alle zorg wel door kan blijven gaan...
Is de beroemde plofkop bij jullie al gearriveerd trouwens? Hier wel, allemachtig :') wat is de functie van een dikke kop de laatste weken van je zwangerschap haha
Haha je mag wat van mij! Ik heb niet zwanger een erg smal hoofdje, maar dit is wel weer het andere uiterste
nou zeg dat. En nooit gehad bij andere zwangerschappen. Maar toen ook geen brandend maagzuur en vocht. En nu wel allemaal.
Hier zeker! Merk ook aan een hoop schoenen dat het allemaal eigenlijk veel te smal is en mijn buik is ook gigantisch (36,5 cm recht vooruit gemeten als ik tegen de muur sta! ), dus volgens mij ben ik gewoon 'plof-alles' op 't moment
hier valt het nog wel mee. Schoenen aantrekken is trouwens wel drama. Dat moet mijn man vaak doen haha. Sokken trouwens ook...
Haha hier ook een beetje last van een plofkop! Begin wat meer vocht vast te houden. Daardoor vooral erg warme handen en voeten wat met deze kou wel weer fijn is, want normaal ben ik een koukleum. en die snowboots elke keer aan het uit. Wat een drama! Andere twee zwangerschappen waren in de zomer en lekker makkelijk met slippers. morgen een sneeuw fotoshoot! Met zonsopgang. Ben benieuwd! Zie foto voor de omgeving.
Pff mag even klagen. Zie allemaal Ff niet helder meer. Slaap slecht door bekkeninstabiliteit en dan daarbij moeten we over 2 weken verhuizen. Maar voor mijn gevoel schiet dat niet op. Pff. Was maar al maart.