Ja slik omeprazol sowieso al jaren maar die helpt niet veel meer. Tis vooral snachts en die omeprazol slik ik sochtends. Enige wat helpt is minder eten savonds maar ben enorm aan t snaaien de laatste dagen Door die lockdown ben ik aan t taarten bakken geslagen en dat moet ook allemaal op
Haha ik kom eraan om je te helpen taart opmaken Ik heb zo'n bedsteun geleend bij de klossen, waardoor je wat rechter op in bed kan liggen. Ik heb m voor m'n ribben maar het helpt ook tegen maagzuur, misschien is dat het proberen waard..
@Lievekleine88 vervelend dat je zo'n rotdag hebt! Hopelijk slaap je vannacht weer wat beter. @Bollebelle hier ook fan van de hele grote Hema-onderbroeken! Ik vind het ergens wel lastig dat ik zo weinig met dochter doe/kan doen. Ik weet rationeel gezien wel dat het tijdelijk is en dat het even niet anders is, maar ik voel me toch ergens wel schuldig dat ik niet lekker met haar buiten kan spelen ofzo. Vervelend in elk geval!
Ik heb die van hema second skin. Zijn ook naadloos. https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/hipster/dameshipster-second-skin-zwart-1000001908.html Deze heb ik. Zijn nu ook 2+1 gratis.
Herkenbaar.. lastig he. Hier is t de hele dag zowat Peppa pig. Maar ik probeer t maar los te laten, straks halen we het allemaal weer in samen.
Ik heb deze: https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip/slip/damesslips-hoog-3-stuks-donkerblauw-1000021937.html
@Cobon ik heb de boxers, zowel katoenen als micro. De micro is bij mij nu wat zweteriger, maar is net wat je zelf prettig vindt
@Lievekleine88 inderdaad erg lastig! Terwijl ik het rationeel gezien echt ook zo goed kan verklaren... Waar je dan normaliter naar een speelpaleis zou gaan of bij mensen op bezoek, ben je nu natuurlijk ook nog eens beperkt. 'Lang leve Netflix!' zeggen we dan maar!
ja het wordt zwaar! Janken hoort er bij! Misschien als je ligt te rusten mindfulness proberen? Even tot rust komen.
mij heb scheurtje in mijn bekken dus helaas helpt niks echt eigelijk. Na de bevalling weer herstellen hopelijk. En dit is de laatste
Nu al haha je moet nog even! Ik moet vandaag nog werken, en dan maandag t/m donderdag volgende week. Geen tijd om me te vervelen!