Die serie kijken wij ook! Zij speelt zo grappig! Lig elke keer in een deuk! nou vanmorgen dus uitgegleden toen ik de auto in wilde stappen. Viel achterover, maar was helemaal verstijfd van de schrik. Gelukkig liep er iemand langs die mij overeind heeft geholpen want tja hoe kom je vanuit die positie weer ophoog. Kind naar school gebracht en daarna maar de verloskundige gebeld. Kon alleen maar huilen! Mocht gelijk even langskomen. Het scheelt dat het achterover was dus alles was gelukkig goed. Ze heeft even alles gecheckt. Nu maar pcm genomen tegen de hoofdpijn (van het huilen) en de schrik. Ik zal morgen wel beurs zijn!
Ahh wat naar dat is zeker schrikken!! Ik ben ook erg bang om te vallen dus ik ga maar gewoon niet wandelen tot de sneeuw enz weg is. Misschien een warm bad voor je spieren?
Oh jee wat schrikken idd!! Goed dat je meteen naar de vk bent gegaan. Rustig aan doen vandaag en mss idd bad of douche? Sterkte!
@Lizra ah wat naar! Snap dat je geschrokken bent! Fijn dat alles goed was en hopelijk heb je er niet al te veel last van. @Cobon verveling valt nog mee, maar na vandaag start mijn verlof, dus wie weet volg ik daarna snel
Net gebeld door de ok planning. 8 maart de keizersnee. Kan natuurlijk veranderen vanwege corona. Maar de datum staat ❤️❤️
@Lizra Wat rot! ‘Gelukkig’ ben je niet op je buik gevallen, maar toch schrikken en pijnlijk. Rustig aan nu❤️ @Loveischocola Wat komt dat ineens dichtbij, aftellen!
Ah wat fijn dat je een datum hebt! Spannend! @Loveischocola Wat schrikken dat je bent gevallen! Ik ben er ook bang voor dat het mij gebeurt dus probeer extra voorzichtig te doen maar goed een ongeluk... @Lizra gister de tweede groeiecho gehad. Baby maakt een mooi lijntje. Iets onder gemiddeld maar prima. Waarschijnlijk ietsje zwaarder dan onze eerste dochter. Gister ook laatste werkdag gehad. Heerlijk! Super verwend door collega’s, ouders en kindjes. Zo lief allemaal!
Ik moet vandaag maar eens aan het bakken, heb al weken zin in taart. Er kunnen nog wel wat kilo's bij
Hier elke woensdag na goeie echo taart haha! Halve vlaai halen we dan hebben we 2 dagen wat lekkers bij de koffie. En weegschaal valt nog steeds mee haha
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje thuis (eigenlijk 5e) (ingeleid rond 26 februari) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar -2 kindje regenboogje! AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 31 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje 7 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken: 17 februari -Loveischocola - controle/doormeting 24 februari- Loveischocola- groeiecho 2 maart - Loveischocola - controle/doormeting 8 maart - Loveischocola - keizersnee ------------------------------------------ jongen (10) | meisje (5) | verrassing (0) ♡ Wat denk je dat het wordt? ♡ loveischocola - Meisje ♡ FOUT Tuttebelleke - Jongen ♡ - GOED Cobon - Jongen ♡ - FOUT Kirzy - Meisje ♡ - FOUT Lizra - Jongen ♡ -GOED Lievekleine88 - Jongen ♡ - FOUT Femm05 - Meisje ♡ - FOUT EerlijkeEva - Jongen ♡ GOED Bollebelle - Meisje ♡ FOUT Striae - Jongen ♡ GOED Aagje90 - Jongen ♡ FOUT ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo ⭐️Rowandhh