Hier gaat vandaag aardig goed. Wel blijf ik slecht slapen. De kleur in de nieuwe keuken woonkamer is op de muur. Beetje schrikken denk ik voor sommige. Ik hou van knal. Vanaf volgende week zondag overhuizen. Dan 3 weken uitrusten
Hier vandaag echo gehad (ja gek he op zondag), maar kwam de gyn beter uit. Alles was goed. Ze wordt op 3kilo geschat bij 40 weken dus prima! Verder besproken dat ik nu officieel een keizersnede krijg, rond 39 weken. Mocht mn bloeddruk erg stijgen dan gaan ze dr eerder halen. De OK planning neemt contact op voor een datum. Weet iemand of dat snel is of dat dat nog weken kan duren voor die datum vastligt? Ik kan nl echt niet meer wachten haha
@Lievekleine88 Na dat de gyn de order door heeft gezet duurde dikke week dat ik de datum hoorde. Maar bij mij word hij eerder gehaald met 37 weken.
Spannend!! Ik kreeg mijn laatste operatie data binnen een week na de afspraak bij de chirurg, maar dat was niet voor een keizersnede dus geen idee of je daar wat aan hebt. Fijn dat de echo goed was
@3musketierseneengirl hier ook fan van knal Wel hebben wij knal-meubels en zijn de muren rustig Ben benieuwd naar de foto! @Lievekleine88 spannend hoor! Hopelijk bellen ze snel en heb je gauw een datum. Hier gaat het wel goed eigenlijk. Vorige week dachten we weer corona te hebben (gelukkig niet!), maar nu wel besloten dat we na deze week in isolatie gaan. We zien deze week mijn zus nog en mijn man gaat nog op visite bij zijn ouders en daarna is het dus even klaar tot na de bevalling. Het zou echt, echt, écht super kut zijn als één van ons corona op zou lopen zo vlak voor de bevalling.
Wij zijn sinds gisteren in isolatie! Ik wil ook het risico niet nemen.. hopelijk zijn jullie nu wel weer beter van verkoudheid of griep!
Ik heb vanmiddag controle, moet even goed het inleiden en hoe en wanneer bespreken. Heb dat al besproken maar heb inmiddels een andere gynaecoloog. Het wordt erg zwaar, had ik ook verwacht, heb veel pijn en geen energie, lig eigenlijk 24/7 in bed nu. Slaap erg slecht.. Heb ook enorm jeukende onderbenen dus dat moet ik ook maar even aangeven. Tot 39 weken is al 'tot het gaatje gaan' genoeg. Ik hoor vaak dat vrouwen met een ballon naar huis mogen, dat zou echt heel fijn zijn. Maar volgens mij mag dat niet van 'mijn' ziekenhuis..
Dat was al wel afgesproken dus ik neem aan dat dat nu niet ineens anders is. Anders wordt het even slikken
Dan is het huilen denk ik.. maar neem aan dat ze dat wel doen. Hopelijk meld de kleine zich zelf met 38 weken
Whaaa word net gebeld door het ziekenhuis, 19 maart is de keizersnede gepland!! Sta helemaal te stuiteren haha. Mn bloeddruk was wel hoog vanmorgen weer dus grote kans dat ze dr eerder gaan halen, maar toch, voor nu is het 19 maart!