nou hè na 7 jaar ben ik ook weer beetje aan puzzelen. Maar ik ben gastouder dus meeste dingen heb ik nog wel mee te maken. Wel kwa zwangerschap dat ik denk oja zo voelde dat.
Het is dat ik van mijn man net een shop verbod heb gekregen haha. Zag online bij Kruidvat ook zulke toffe hydrofiele doeken. Denk dat ik deze week toch nog even binnen loop...
Sorry ik heb de laatste tijd allemaal ego-posts, zo ook nu weer. Maar zit behoorlijk in de stress. Ik ben nu 35 weken en 4 dagen, slik bloeddrukverlagers maar vanmorgen weer een hoge bloeddruk dus ziekenhuis gebeld. Moet er straks weer heen. Ben bang dat ik zo de 37 weken niet ga halen en onze kleine binnenkort al gehaald gaat worden. Ik ben zo bang hoe ze het dan gaat doen, ze zal dan denk ik in de couveuse moeten en dat breekt echt mijn hart. Ik heb ook geen idee hoe zon couveuse "werkt", kun je dr dan wel knuffelen of niet? Pfff zoveel stress ineens, en moet juist ff rustig worden want dit is niet goed voor mn bloeddruk...
Lieve @Lievekleine88 stel deze vragen ook zo in het zhuis eventjes. In sommige ziekenhuizen heb je couveuse zorg op jou eigen kamer. Hangt er vanaf hoe het kindje het doet. Soms hoeven ze met dit termijn niet lang erin of helemaal niet. En natuurlijk zijn er knuffel momenten en vaak mag je als ze op nicu ligt er ook gewoon heen! Want buidelen/knuffelen is juist zo ontzettend belangrijk! Knuff ❤️
Fijn dat je man negatief is. Maar waarom Mogen er dan geen foto’s gemaakt worden? Het is toch buiten en op afstand?
balen dat je bloeddruk nog hoog is maar wel fijn dat je niet meer eiwitten hebt. Hopelijk zijnde waardes vandaag ook nog goed en kan je nog twee weken rekken. Veel beterschap met je dochter.
hoe laat moet je? Even een lijstje maken met vragen die je wilt stellen. Ik neem aan dat als de baby eerder gehaald wordt, ze je ook het een en ander gaan uitleggen over hoe het werkt.
Ahh meid! Het is ook stressvol!! Ik hoop dat je een goede controle hebt vandaag en je kleine meisje nog even kan blijven zitten. In het ziekenhuis kunnen ze je vast meer antwoorden geven wbt de couveuse. Veel liefs en sterkte en laat even weten hoe het was, als je wil! ♥️
Die mega hydrofielen zijn €4! Kun je echt niet laten liggen hoor ik had er ook niet nog meer nodig haha maar ja..
Ach! Kan me voorstellen dat het dan lastig is om rustig te worden/blijven. Vraag alles wat je wilt weten in het ziekenhuis. Dan heb je in ieder geval antwoorden en kun je er wat relaxter over nadenken. Hoop dat alles goed is straks!
Thanks dames. Had ineens paniek vanmorgen. Heb extra medicatie gekregen, eiwitten wat hoger maar nog niet alarmerend. Donderdag weer terug. Voel me trouwens echt een zombie van die medicijnen, maar tis voor n goed doel! Ze hebben me ook kunnen geruststellen over eventuele couveuse Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ze houden je goed in de gaten, mooi!! Balen dat je zo'n zombie wordt van de pillen maar idd, goed doel! Hoop dat ze nog een tijdje in je buik blijft zitten!
@Lievekleine88 bah wat vervelend. Hopelijk kunnen ze met medicijnen nog rekken tot 37 weken. hier heel druk aan verhuizen. Op mijn kop gekregen van de fysio. Maar ik zei al we moeten nu door. Gelukkig helpen oudste twee erg goed.
Ik heb ook dat dekentje en die xxl hydrofiele luier gekocht. Leuk voor in de wieg! En dan nog sokjes erbij! Te leuk allemaal!
Vandaag voor het eerst fietsend mijn oudste naar school gebracht en daarvoor de jongste naar de opvang. Poeh was wel weer even wennen. Maar ik hoop door het fietsen dat ik wat sterkere spieren weer krijg en wat meer beweging. Door de lockdown geweest je toch wat minder. Alleen fietsen met een dikke buik die in de weg zit is toch lastig
Baby hier is nu echt duidelijk ingedaald! Mijn buik zit véél lager, schaambot doet erg zeer, en ik moet elke 5 minuten 3 druppels plassen zit echt ongemakkelijk nu allemaal, voelt ook alsof ze er ieder moment uit kan vallen
Ik ging zo lekker vandaag! Alle baby kleertjes van het weekend gewassen en vandaag gestreken. Ook een deel hydrofielen enzo. Lakentjes en hydrofielen vandaag gewassen. Daarna op de fiets dochter opgehaald van de opvang. Pfff....Dat fietsen is inderdaad wel een ding aan het worden. Ging niet heel lekker haha. Nog gekookt en nu ingestort. Ik kan niet meer bukken of iets. Morgen iets rustiger aan doen. M'n man zei al je moet ook rustig aan doen he. Maar ik was zo lekker bezig. Tussendoor ook nergens last van.