Lastig hè, rustig aan doen! Vind ik ook moeilijk op goede dagen, ken uw grens en overschrijd hem ruimschoots zeg ik altijd maar
Oh jee de extreme nesteldrang is toch nog gekomen heb de brievenbus staan boenen en de buitenlamp en de voordeur enzo.. de hele keuken, voorraadkast, halletje uitgemest en gesopt, ondertussen bezig in kamer dochter.. moet zometeen maar eens stoppen geloof ik.
@Cobon haha ja toch nog. Nou alles schoon en dan bevallen. Wij kunnen morgen verhuizen. Huis is schoon. Dan wil ik week rust en dan 8 maart de baby
Goed bezig dames, maar hou je lichaam idd in de gaten!! @Cobon 37 weken whooop whoop!!! Zo lang op gewacht! Nemen jullie beschuit met muisjes mee naar het ziekenhuis? Ik heb een grote koffer helemaal vol, als bevaltas, schaam me dood, alsof we een weekend weggaan zoveel. Beschuit met muisjes past er eigenlijk niet meer bij maar wil t denk toch meenemen.
Worden jullie ook steeds zenuwachtiger voor de bevalling? Er kan nog zoveel mis gaan op het laatst, ik weet dat ik daar beter maar niet mee bezig kan zijn maar pfff
@Cobon Gelukkig is het percentage dat goed gaat veeeel hoger dan dat het mis gaat. Spreek deze zorgen wel uit na je vk. Ik vind door mijn ervaring de laatste weken ook mega spannend. En zal pas blij zijn als hij hele zhuis bij elkaar huilt en alles goed is.
Nou ik begin die spanning ook meer te voelen Nu zo eerst naar vk toe kijken of ze al goed ligt en dan verhuizen. Wat een stress amper geslapen vannacht.
Voor jou helemaal begrijpelijk!! Ik kan plaatsvervangend niet wachten tot je een huilende baby in je armen hebt ♥️
Succes!! Het zat vast in de lucht, ik heb ook maar een uur geslapen en straks controle. Hopelijk is je meisje omgekeerd!