Hier weer even een berichtje van mij. Erg druk geweest met de verhuizing. Veel tegenslagen gehad met de verbouwing en alles. Nu nog de puntjes op de i. De baby kamer staat sinds gister in elkaar. Vandaag ingericht. Moet nog wel een kleurtje op de wand maar dat is mn laatste zorg. Ik zeg wel druk geweest met de verhuizing maar heb weinig kunnen doen wat eigenlijk nog teveel was. Veel last van mijn bekken en ischias. Elke avond wel janken van de pijn. Slaapmedicatie besproken maar dat wil ik liever niet. Kan altijd nog. Kleine doet het verder goed, morgen nog een groei echo. Gek idee dat hij er over een aantal weken al is. Al hebben we nog steeds geen naam schandalig. J doet het goed is zijn nieuwe kamer. Was 2 dagen van slag maar slaapt nu weer lekker door. Vandaag de sleutel overdracht gehad van de oude woning. Dus onze nieuwe start is nu echt begonnen. Ik zie niet echt op tegen de bevalling. Je kan toch niet veel meer doen dan het maar over je heen te laten komen. Kleine moet er toch uit kijk er eerlijk gezegd wel naar uit, ben wel klaar met het zwanger zijn en de pijn. Bizar dat het aftellen nu echt begonnen is voor ons allemaal. Laat het baby nieuws maar komen
Nou hè. Voor de @Cobon @Loveischocola nou voor jullie echt aftellen. Maandag over week al. Heerlijk vooruitzicht. Ik word rond 11 of 12 maart kijken of ze kunnen strippen of vliezen al breken. ik ga lekker genieten van ons nieuwe huis een grote bende maar kunnen slapen. Moet nog veel gebeuren voor maandag de sleuteloverdracht. Maar ik doe niks meer.
@Kirzy wat rot dat je zo veel pijn hebt. Snap dat je liever geen slaapmedicatie hebt, maar het moet wel vol te houden zijn. Fijn dat verhuizen en inrichten er zo goed als op zit, dat kun je ook weer afstrepen.
Wat komt het voor veel dichtbij, zo leuk! Baby’s Hier gaat het de laatste weken best goed. Mentaal stabiel, slapen gaat beter en misselijkheid te doen. Zit best wel in een lekkere flow. Ik moet nu wel stoppen met de Ascal (aspirine) ivm risico op bloedingen bij de bevalling, dat is wel even een dingetje, maar even door ze zure appel heen bijten. Maar verder heb ik dus voor het eerst deze zwangerschap geen haast met bevallen. Ik besef mij ineens heel goed dat dit mijn laatste zwangerschap gaat zijn dus voelt ook als een soort ‘afscheid’ nemen en een nieuwe fase ingaan. Zwanger zijn vind ik echt niet leuk en is zeker niet mijn ding, zowel fysiek als mentaal, maar dat knusse trappel en die connectie in de buik ga ik wel missen. De baby mag van mij dus nog wel even lekker in mijn buik blijven en probeer ik zo veel mogelijk stil te staan bij de mooie dingen. Dat is de hele zwangerschap nog niet gelukt, maar nu ik mijn aardig goed voel (voor mijn doen dan, want ik ben nog steeds een beroerde zwangere haha) kan ik toch een soort van genieten. Daar ben ik zo blij mee, want bij mijn vorige zwangerschap ging het op het laatst echt beroerd en ben ik ook eerder ingeleid. Nu ga ik het rustig afwachten, wanneer deze dame zich aandient
Oh en Corona vind ik nog wel een dingetje. Nu de oudste weer wat school gaat en de jongste peuterspeelzaal ben soms best gespannen dat ik of manlief het vlak voor de bevalling oplopen via de kinderen. Voor sommige herkenbaar? Kinderen gaan dus wel gewoon naar school, maar verder houden we een soort quarantaine en proberen zo min mogelijk mensen te zien.
@Fraser wij zitten nu ook in een sociale isolatie inderdaad. Het idee dat één van ons straks Corona heeft en gedurende de kraamweek niet bij de baby mag komen of iets... Maar fijn dat je toch nog enigszins kan genieten van de zwangere buik! Kan je het hopelijk toch allemaal met een positieve noot afsluiten.
Gelukkig is het niet zo dat je niet bij je eigen baby mag komen. Die verzorg je gewoon lekker zelf en kun je ook borstvoeding geven (mocht je dat willen) Maar zou wel echt rot zijn en je weet natuurlijk niet hoe ziek je er zelf van wordt en de baby wil je ook niet besmetten.
Hier in het ziekenhuis mag een besmette partner niet mee naar de OK, stel je moet een spoed keizersnede. Dit is iets waar ik mega bang voor ben en als ik dat dan ook nog alleen zou moeten mogen ze me onder algehele narcose doen.. en volgens mij heeft het ook gevolgen voor de kraamzorg? Ik stel voor dat we allemaal corona-vrij blijven
Wij gaan ook in een soort quarantaine. Niet dat we hiervoor veel mensen zagen, maar wil t nu echt tot het absolute minimum beperken. Moet er idd niet aan denken dat 1 van ons nu corona krijgt. Vanmiddag groeiecho gehad, ze was goed gegroeid jeeej! Wordt nu geschat op 2670 gram. Het is een sterrenkijker, dus ben blij dat ik sowieso een keizersnede ga krijgen Ik heb trouwens alleen rompers met lange mouwen gekocht in maat 50/56, maar mss is t ook slim om korte mouwen te kopen in die maat? Wat hebben jullie?
Is ook zo bijgekocht dan toch? Ik heb ook meer lange mouw maar komt omdat ik van R in jan was uitgerekend.. ik kijk straks aan wat het weer gaat doen en hoe snel die groeit enzo. En hoop dat we straks dan gewoon mogen winkelen weer ❤️ Hier was ie met de groei echo 2685 gram geschat gisteren! Ben benieuwd hoeveel hij straks weegt bij de geboorte. Best wel veel krijgen een keizersnee volgens mij? Ben benieuwd hoe het ons bevalt (haha) en hoe daarna ons voelen
Dat vroeg ik me ook af! Ik heb ook alleen maar lange mouw.. Fijn dat ze al een mooi gewicht heeft dat is toch wel fijn hè, mocht ze toch eerder komen dan met 39 weken.
Ik heb beide. Mijn zoontje is van maart 2018 en toen was het al niet meer zo koud de rest van de maand. Dus hij heeft zowel lange mouw romper (vooral kraamweek) als korte mouw romper aan gehad, maar als vrij snel alleen maar korte mouw.
@Lievekleine88 @Loveischocola wat een minies qua geschat gewicht. Hier vandaag een groeiecho gehad en deze man zat geschat al op 3250 loop een week voor. Moet rekening houden met een 8 ponder.. J was 3375 bij de geboorte en kwam met 41+5. Dus is wel even een groot verschil
Ik kan die groei echo's nooit helemaal serieus nemen, mijn dochter zou oh zo groot zijn maar die woog nog geen 3 kilo nu weer een wat groter meisje maar eerst zien dan geloven!
Hier geloof ik ook nooit zo in groeiecho. Maar al twee keer ruime 8 polders gehad en deze word ook groot geschat.