Ik las op de site van ons ziekenhuis, dat nu bij opname van langer dan 24 uur. Corona test moet doen, en opgenomen patiënten worden in de gaten gehouden elke dag bij hoesten, koorts, smaak/reukverlies mag je weer testen. Ik snap het absoluut! Maar vind het niet zo fijn idee, zal di vragen wanneer ik dan die test moet doen.
@Cobon. hopelijk begint uit zichzelf idd. En ga je dit weekend gewoon al bevallen. @Loveischocola oké dat is niet prettig dat coronatest moet. Elk ziekenhuis heeft dan ook weer andere regels hè.
Nouuu haha na dit weekend! Project kamer dochter is af, ze is er heel blij mee ♥️ nu project gang en dan OPRUIMEN
Hebben jullie misschien tips. Ik hou zo veel vocht vast maar bloeddruk gelukkig erg laag nog. Maar nu gaan mijn enkels er gewoon zeer van doen. Ik slik al maximale aan pijnstilling ivm bekken instabiliteit maar word nu echt gek van pijn. Slaap gewoon niet meer.
Ahh.. Ik zou even overleggen met je verloskundige. Er is het eea mogelijk aan medicatie als het echt niet meer gaat. En de standaard dingen qua vocht; op zout letten e.d..
Wat vervelend! Het schijnt dat je juist goed moet drinken en veel bewegen dacht ik. Verder geen ervaring mee, zou je VK om tips vragen
Ik ben ook weer spuitjes aan het opsparen. Gaat erg makkelijk, maar dat zal komen doordat ik met deze zwangerschap nog maar net gestopt was met mijn peuter voeden.
@3musketierseneengirl vochtafdrijvend voedsel Bleekselderij, komkommer, venkel, artisjok, andijvie, gedroogde abrikozen zijn allemaal groente die een licht vochtafdrijvende werking hebben.