Wat een heerlijke dag vandaag. Vandaag voor het eerst in een jaar tijd een dagje helemaal alleen thuis mijn zoontje is heerlijk bij opa en oma te spelen en mijn man is taan het werk. Ik heb net heerlijk liggen netflixen, ik ben weer helemaal opgeknapt. Ik denk dat ik straks eens de babykamer ga opruimen. Hij is al zo goed als klaar, alleen liggen er heel veel oude spullen van mijn zoontje in wat ik nog moet uitzoeken. Toen ik zwanger was van mijn miskraam hadden we het kamertje al geverfd. Daarna is de deur niet meer open geweest, dus is het voor mij wel een beetje een vreemd gevoel.
Gefeliciteerd @Bollebelle ! En heeft de huisarts nog wat kunnen betekenen voor jou @Fraser ? Ik heb toch maar een echopakket genomen bij een pret-echobureau. Al dat bruinverlies maakt me zó onzeker. Vrijdag weer een echo om 15:05. Hopelijk kan dat weer wat geruststellen
@Striae fijn dat je vandaag zo hebt kunnen genieten van je dagje rust! En met welk termijn heb je een miskraam gehad als ik vragen mag?
Met 5 weken. Ik had met 3 weken een positieve test en was al heel enthousiast begonnen met het ontwerp van het kamertje. Met 4 weken was het verven klaar en een week later was de zwangerschap klaar. Ik liep een beetje hard van stapel, maar ik had toen toevallig vakantie dus had ik de tijd. Ik wist van mijn vorige zwangerschap dat ik later totaal geen energie meer had om te verven, dus dacht ik dat het maar beter zo snel mogelijk kon
@Bollebelle gefeliciteerd met je zoontje! Naar dat jij je ook al misselijk voelt. @Striae heelijk zo’n dagje rust, klinkt echt heel fijn. @Tuttebelleke @Slowly Ik heb inderdaad al de eerste etappe medicijnen. Bij HG werkt bij mij eigenlijk alleen Zofran, maar daar wil ik nu nog niet gelijk aan, spuug namelijk nog niet veel. Alleen de hele dag flink misselijk. Hopelijk red ik het deze week met Emesafene. En @Tuttebelleke wat naar dat het bruinverlies zo aanhoud! Lijkt mij echt stressvol. Hopelijk heb je vrijdag weer een mooie echo.
@Loveischocola ik voel me verder op en top zwanger; moe, iedere paar uur iets moeten eten, gevoelige borsten. Tot nu toe valt het bruinverlies vandaag mee, gelukkig. Hopelijk gaat het wat afnemen!
Ja Ik ben er echt van opgeknapt. Over een half uurtje ga ik hem weer ophalen Ik hoop dat de emesafene werkt en dat het deze zwangerschap allemaal iets beter gaat
@Tuttebelleke sterkte!! Hopelijk stelt de echo je weer even gerust! @Striae wow dat was inderdaad vroeg! Aan de andere kan een beetje positive thinking zeker geen kwaad. Ik vind het altijd maar lastig dat iedereen zo is van : ' maar even kijken hoe het gaat' . Hoe kan je dan nog genieten van die eerste weken? Bedankt voor alle felicitaties! Het was een feestje vandaag! Hij gaat nu lekker naar bed, want heel moe! Morgenvroeg gaan we meteen na ontbijt op vakantie, yay! Het vertellen aan onze ouders was heel leuk, ze waren weer zo enthousiast
hier hadden we het afgelopen zondag verteld aan mijn ouders. Mijn vader was jarig en vonden dat wel een mooi extra cadeautje. We hebben hem dit shirt aan gedaan Het viel ze natuurlijk niet direct op tot ik vroeg of ze zijn nieuwe shirt leuk vonden Waren super enthousiast
Wij weten nog niet wanneer we het gaan vertellen.... en ook nog niet hoe.. Eerste keer cupcakes gedaan Tweede keer een letterbord Maar nu nog geen idee...
@Loveischocola bij beide miskramen is het inderdaad begonnen met bruinverlies wat later overging in rood, dus toen ik dat vorige week zag, zakte de moed me al meteen in de schoenen. Leuk dat een aantal het al heeft verteld! Hier zal het komend weekend worden, dan gaan we met nagenoeg heel mijn familie een weekend weg en ik verwacht dat het wel opvalt als ik ineens om 9 uur naar bed ga en ook geen alcohol drink. Dan hopelijk ook wat meer vertrouwen na een goede echo