Ja hè, dat vind ik ook moeilijk. 'Mijn' ziekenhuis houdt behoorlijk voet bij stuk.. wil het gewoon samen doen dit, ben moe, het deed best zeer vandaag, aan die ctg liggen is dodelijk saai, ik heb een gyn in opleiding ipv mijn lieve vaste gyn van de laatste paar controles.. Nouja het is niet anders vrees ik.
Geef dat echt heel goed aan he morgen! Je ziet morgen een andere arts toch? Hopelijk 'horen' ze je goed. En fijn dat je bij een lk terecht kan ieg goed voorbereid!
@Lievekleine88 Anesthesist wil je morgen denk ik wegen/meten bloeddruk zuurstof in bloed ect allemaal controleren! Hopelijk besluiten ze haar deze week nog te halen zal wel fijn zijn. @Cobon Ja ik hoop dat dan als eerste aan de beurt ben! Hopelijk meld de kleine bij jou zich voor maandag gewoon! Dan hoef je ook niet alleen te gaan.
Maar moet je na het zetten vd ballon naar huis of blijf je in t ziekenhuis? Hoe was t de vorige keer gegaan met ballon en ontsluiting? Echt balen dat je man echt niet mee mag... en dan ook je eigen vertrouwde gyn niet hebben. Hoop dat je alsnog een fijne start van de bevalling gaat hebben!
Ben je zenuwachtig voor de keizersnede of valt het wel mee? Hopelijk hoef je niet te lang te wachten tot je geholpen wordt en komt er geen spoedje ofzo tussendoor. Ik ben geneigd carpaccio in mn bevaltas te doen voor na de bevalling ze hebben een koelkast op de kamer dus ga t denk gewoon doen ook
@Lievekleine88 Inderdaad morgen even goed je zorgen duidelijk maken hoor! Carpaccio in je tas vind ik wel een stunt Ben benieuwd of ze dat vaker zien in het ziekenhuis. @Cobon wat stom dat hij niet mee mag! Wat als je al 3cm hebt en meteen mag blijven inderdaad? Of word je sowieso weer naar huis gestuurd? @Loveischocola wat fijn dat de controle vandaag wel direct goed was! Op naar maandag! Ik heb ook een controle gehad, alles goed. Wel bijna in tranen toen ze vroeg hoe het ging, dus toen ben ik maar gauw op de onderzoeksbank gaan liggen Voor volgende week staat ook direct strippen gepland, mocht het zo ver komen.
@Lievekleine88 Ja ben zenuwachtig, vind enorm spannend. Hoe zal alles gaan en ruggenprik vond ik ook spannend, hoe voel Ik me daarna ect haha
Ik ga met ballon naar huis, volgende ochtend melden en kijken/vliezen breken/opnieuw ballon als er voor die tijd niets gebeurt. Vriend wacht met tassen en maxi cosi in de auto dan maar, mocht ik meteen moeten blijven.. Vorige keer was ik 3 dagen zoet met ballon, en daarna een vrij lange bevalling. Gyn had alle vertrouwen dat het sneller gaat met een tweede, maar ik moet het nog maar zien
Wat spannend allemaal meiden. @Loveischocola wat fijn dat de controle direct goed was na gister. Nu aftellen geblazen @Cobon jemig 3 dagen lang met een ballon gelopen. Lang joh! Hopelijk gaat het nu vlotter.. @Lievekleine88 ahah jaaa carpaccio jammmmmm Hier vandaag ook controle gehad. Was allemaal prima. Vanaf nu er elke week heen. Ze zijn hier geen fan van strippen, daar gaan ze pas over babbelen als je 41 weken bent. Nu vind ik dat niet erg want dat vond ik toch wel de hel.
Strippen lijkt mij ook afschuwelijk! Hebben jullie ook zo'n enorme honger trouwens? Er is echt niet tegenaan te eten..
Enorm wisselend.. ene keer misselijk en andere keer veel honger. Maar kan niet zo veel eten meer. Maagzuur baby tussen ribben. Maag uitrekken haha