uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Onderzoek laat ook zien dat strippen vooral effectief kan zijn na 41 weken! :)

Ik vond het overigens ook ellende, bij mij zette het wel heeeeel langzaam mijn dagen durende bevalling in gang. Startte met 41.1! (Bevallen met 41.4) :o:

2. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
  3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Makkelijk hoor die Bykay click carrier, zelfs deze halve tamme snapte het meteen ;) blij mee! Als het goed gaat en baby vindt het fijn ga ik me er eens verder in verdiepen :)

Fraser vindt dit leuk.
  4. Cobon

Cobon Niet meer actief

EerlijkeEva vindt dit leuk.
  5. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Hoera onze dochter Anouk is vanmorgen om 10:07 geboren. Alles is goed.

EerlijkeEva, Slowly, Fraser en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.615
    4.029
    113
    Vrouw
  7. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Nou wat een ochtend weer. Om 8.45u naar gyn (andere dan ik normaal heb). Bloeddruk 170-123. Gyn zei dat ik met spoed naar opname afdeling moest en ze de ks gaan vervroegen sowieso en wrs zelfs nog vandaag gaan doen Ik op de spoedafdeling gynaecologie, bloeddrukken bleven hoog maar wel wat lager dan 170-123 gelukkig. Ctg was goed. Weer wel wat eiwitten in urine maar nog niet te hoog. Na een uur komt er weer n andere gyn en die zegt: alles is perfect, we gaan de keizersnede niet vervroegen, kom over een week maar terug op de poli. Ik dacht echt huh? Net hoor ik dat de ks mss vandaag nog is en hij sowieso vervroegd wordt en 2u later is er ineens niks meer aan de hand? Nou wat een onempathische gyn, ik moest huilen en zei dat ik t niet meer trok allemaal. Ze zei ja dat is dan jammer, we gaan je keizersnede niet vervroegen, je moet extra bloeddrukmedicatie pakken, en weg was ze. Kon niet bespreekbaar maken dat ik me nu al zo'n zombie voel met medicatie en eigenlijk niet nog meer wil ophogen. Ze liep gewoon weg. Gelukkig was er nog een verpleegkundige die wèl de tijd nam en uitgebreid met me heeft zitten praten, me getroost heeft en als ik t volgende week niet meer trek ze dan echt wel wat kunnen gaan doen enz. Ik ben echt nog steeds zo boos op hoe er vandaag gehandeld is.
    Maar ja, wat kun je doen? Als zij zo star zijn, heb ik weinig keuze en moet ik wel doorgaan zo..

Vorige keer met dochter 1 was alles zo anders en luisterden ze veel meer ook naar mij. Ik snap gewoon niet dat ze in 2u tijd van helemaal in paniek en zelfs dezelfde dag een spoed keizersnede willen doen naar "er is niks aan de hand hoor mevrouw" kunnen gaan.

Ben uiteindelijk blij en opgelucht dat baby het goed heeft en urine nog goed is. Maar je vertrouwen in de artsen zakt wel lekker verder weg zo. Nouja nog max 2 weken en dan wordt ze sowieso gehaald en ben ik van al t gezeik af.

Hoe gaat t met jullie?

8. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Wauwwww wat vlot!!!! Gefeliciteerd!!!!!! Mooie naam :)

9. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahh gefeliciteerd ♥️ wauw! Net op tijd klaar met verhuizen haha, goede timing. Geniet van elkaar en de kraamtijd

10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Super! Wat snel alsnog gefeliciteerd nu lekker genieten ❤️

11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wtf? Wat is dit nou weer.. dit kunnen ze echt niet maken en zeker niet op deze manier. Heb je nog de puf om misschien via je huisarts naar een ander ziekenhuis te gaan? Wat waardeloos zeg..

12. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.615
    4.029
    113
    Vrouw
    @Lievekleine88 bah, wat een ochtend inderdaad :( Fijn dat de baby het nog goed heeft natuurlijk, maar allemachtig wat een stom mens! Misschien volgende keer toch nog even laten weten wat voor impact haar starre reactie heeft gehad.

13. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    @Lievekleine88 Wow... wat een bijzondere manier van communiceren ect. Je bloeddruk is sowieso echt behoorlijk hoog. En je nu zo na huis sturen met extra medicatie. En eiwitten in urine kan zo ook maar verhogen..
    Wat een ellende zeg
    Knuff

14. Fraser

Fraser Niet meer actief

15. Fraser

Fraser Niet meer actief

@Lievekleine88 Wow wat een onaardige gyn, die laatste! Maar ook qua communicatie belabberd, doe dan geen uitspraken voordat je als arts zeker weet wat het plan van aanpak is. Want zo word je als patiënt wel heel erg heen en weer geslingerd. Echt heel rot voor je! Wel blijven aangeven hoe je je voelt hoor. Je bent er echt bijna, maar als je het volgende week niet meer trekt, hoop ik dat ze er wel wat mee doen.

16. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Ik mag morgen mijn corona test al doen in het ziekenhuis, gelukkig kon ik bloedprik afspraak na voren halen dus allemaal beetje rond zelfde tijd. Anders moest ik 2x na zhuis toe

Cobon vindt dit leuk.
  17. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

18. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Hoera! Gefeliciteerd! Fijn dat het na het breken van de vliezen vlotter is gegaan!!

19. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    @Lievekleine88 nou wat raar zeg. Bijzonder dat het binnen 2 uur van zorgelijk naar niet zorgelijk is gegaan. Kan toch niet!

20. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Is ook idee om de kindjes die geboren zijn op lijstje erbij te zetten?

Lizra en Cobon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina