@Cobon ja die pijn zag ik ook tegenop. Zodra voorbij ben je vergeten maar op moment van. Hopelijk morgen een voorspoedige bevalling.
@Cobon ja, de pijn kijk ik ook niet echt naar uit. Maar goed, dat overleven we ook wel weer en daarna kan je lichaam weer opkrabbelen naar 'normaal'. Wat kijk ik daar naar uit zeg! En inderdaad, je leeft eigenlijk toe naar het termijn van de 1e Heel verraderlijk! Stripafspraak is woensdag, dus dat duurt ook niet al te lang meer. @Loveischocola en @3musketierseneengirl ik hoop het ook dames! Morgen in elk geval sowieso baby-nieuws van Loveischocola! En misschien Cobon natuurlijk
@Tuttebelleke kun je naar woensdag uitkijken dan. Hopelijk dat strippen dan werkt. ja deze bevalling ging totaal anders en dat verwacht je eigelijk niet. Als je al drie bijna dezelfde bevallingen had.
Ja,naja zit klein beetje was in maar dat komt van de week wel. Dat bodempje ga ik niet meer wassen haha
Ja ik hoop het wel, of H moet niet goed doen dan langer. Of ik maar ga van 2 nachten uit lang genoeg hoor
Lieve @Loveischocola en @Cobon heeeeeeel veeeeel succes, sterkte en plezier morgen! Ik ga ontzettend veel aan jullie denken! Super spannende dag voor jullie beiden. Ik duim dat alles goed gaat en jullie snel jullie allerliefste kleintjes mogen vasthouden! ♡
Ik zit me ineens allemaal dingen af te vragen en ben nu onrustig. Als je ingeleid wordt moet je om 6u smorgens de verloskamer bellen om te checken of er plek is, en om 7u melden. Maar ik weet dinsdagochtend waarschijnlijk nog helemaal niet of de ballon genoeg heeft gedaan.. Moet ik dan eerst nog naar een gewone controle (en evt opnieuw ballon) en dan woensdag ochtend pas verloskamers bellen? Hoop het toch niet als de ballon z'n werk heeft gedaan
Hoelaat krijg je morgen de ballon? Ik zou t sowieso morgen even vragen, hoe dat dan gaat dinsdagochtend. Als je ballon er maandag(nacht) eruit is gevallen heb je sowieso ontsluiting. Lijkt me dat je dinsdagochtend sowieso naar de verloskamer moet gaan, dan checken ze je ontsluiting (soms heb je al genoeg ontsluiting ook al valt ballon er niet vanzelf uit, dus houd hoop ook al zittie er nog in sochtends), en kunnen ze daar verder kijken (mss kunnen ze verder gaan inleiden, mss nieuwe ballon, mss gel op bmm etc).
11.45u afspraak morgen! Ik moet maar even een briefje maken met m'n vragen want ben moe en zenuwachtig en alleen dus dan loop ik naar buiten zonder één vraag gesteld te hebben meestal.. Nu vooral maar even proberen te ontspannen en niet zoveel te piekeren. Ik ben (zacht uitgedrukt) niet zo goed met onduidelijkheid