uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    @Cobon ja die pijn zag ik ook tegenop. Zodra voorbij ben je vergeten maar op moment van. Hopelijk morgen een voorspoedige bevalling.

2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Wacht tot morgen of moet opeens vandaag omslaan maar denk dat wel meevalt spannend is sowieso

3. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    ja dat geloof ik.

Loveischocola vindt dit leuk.
  4. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.613
    4.028
    113
    Vrouw
    @Cobon ja, de pijn kijk ik ook niet echt naar uit. Maar goed, dat overleven we ook wel weer en daarna kan je lichaam weer opkrabbelen naar 'normaal'. Wat kijk ik daar naar uit zeg!
    En inderdaad, je leeft eigenlijk toe naar het termijn van de 1e :oops: Heel verraderlijk!
    Stripafspraak is woensdag, dus dat duurt ook niet al te lang meer.

@Loveischocola en @3musketierseneengirl ik hoop het ook dames! Morgen in elk geval sowieso baby-nieuws van Loveischocola! En misschien Cobon natuurlijk :)

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja idem! Dan worden we nooit meer 9 maanden raar ;)

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  6. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke kun je naar woensdag uitkijken dan. Hopelijk dat strippen dan werkt.

ja deze bevalling ging totaal anders en dat verwacht je eigelijk niet. Als je al drie bijna dezelfde bevallingen had.

7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Zo, het e.e.a. gekookt voor de vriezer, citroentaart in de oven.. huis aan kant.. klaar voor :)

Nahlatje, Slowly, Lievekleine88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Hier is huis ook aan de kant haha!

Nahlatje, Slowly en Cobon vinden dit leuk.
  9. Cobon

Cobon Niet meer actief

Lekker hè :) de wasmanden leeg haha voor het laatst de komende maanden :p

3musketierseneengirl vindt dit leuk.
  10. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Ja,naja zit klein beetje was in maar dat komt van de week wel. Dat bodempje ga ik niet meer wassen haha

11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Hoelang moet je in het ziekenhuis blijven? 2 nachtjes?

12. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Ja ik hoop het wel, of H moet niet goed doen dan langer. Of ik maar ga van 2 nachten uit lang genoeg hoor

13. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Lieve @Loveischocola en @Cobon heeeeeeel veeeeel succes, sterkte en plezier morgen! Ik ga ontzettend veel aan jullie denken! Super spannende dag voor jullie beiden. Ik duim dat alles goed gaat en jullie snel jullie allerliefste kleintjes mogen vasthouden! ♡

Cobon en Loveischocola vinden dit leuk.
  14. Cobon

Cobon Niet meer actief

♥️

15. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
  16. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik zit me ineens allemaal dingen af te vragen en ben nu onrustig. Als je ingeleid wordt moet je om 6u smorgens de verloskamer bellen om te checken of er plek is, en om 7u melden. Maar ik weet dinsdagochtend waarschijnlijk nog helemaal niet of de ballon genoeg heeft gedaan.. Moet ik dan eerst nog naar een gewone controle (en evt opnieuw ballon) en dan woensdag ochtend pas verloskamers bellen? Hoop het toch niet als de ballon z'n werk heeft gedaan :confused:

17. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    @Cobon Anders nu ff met verloskamers bellen en vragen? Dan heb je een beetje een idee.

18. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Hoelaat krijg je morgen de ballon?
    Ik zou t sowieso morgen even vragen, hoe dat dan gaat dinsdagochtend. Als je ballon er maandag(nacht) eruit is gevallen heb je sowieso ontsluiting.

Lijkt me dat je dinsdagochtend sowieso naar de verloskamer moet gaan, dan checken ze je ontsluiting (soms heb je al genoeg ontsluiting ook al valt ballon er niet vanzelf uit, dus houd hoop ook al zittie er nog in sochtends), en kunnen ze daar verder kijken (mss kunnen ze verder gaan inleiden, mss nieuwe ballon, mss gel op bmm etc).

19. Cobon

Cobon Niet meer actief

11.45u afspraak morgen! Ik moet maar even een briefje maken met m'n vragen want ben moe en zenuwachtig en alleen dus dan loop ik naar buiten zonder één vraag gesteld te hebben meestal..

Nu vooral maar even proberen te ontspannen en niet zoveel te piekeren. Ik ben (zacht uitgedrukt) niet zo goed met onduidelijkheid ;)

Loveischocola vindt dit leuk.
  20. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    @Cobon Snap ik ik hou ook van duidelijkheid hoor. Ik hoop gewoon dat je al genoeg ontsluiting hebt!

Cobon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina