Mee eens @Striae Alhoewel ik het echt nog steeds zó onwerkelijk vind. Misschien ook omdat het de eerste ronde al bingo was. Ik was echt in shock
Bij mij was het ook de 1e ronde al meteen zover. Bij mijn zoon heb ik er vrij lang over gedaan. Nadat ik een miskraam heb gehad heb ik 2 maanden pauze genomen en toen was ik meteen weer zwanger
Ik zat vanmiddag na te denken over babykleertjes. Ik denk dat ongeacht het geslacht dat ik evengoed veel nieuwe kleertjes moet kopen. Mijn zoon is van eind juni, dus toen was het al erg warm. Nu komt ons 2e kindje in maart dus zullen er warmere kleertjes nodig zijn. Super leuk!! Ik heb echt veel zin om te gaan babyshoppen
Ja Daarmee wacht ik wel even tot we het geslacht weten. Ik denk niet dat ik een extra echo ga doen, dus zal pas rond de 20 weken zijn.
Hier gaan we ook terug echt mogen shoppen, we hadden gedacht dat we het bij 3 gingen houden dus bijna alles weggegeven... Zijn er hier nog die in het midden van de nacht wakker worden? Dat is nu al een hele week dat ik om 4uur wakker schrik, hopelijk lukt het me nog om een beetje te slapen. En met dat ik dan toch wakker was mijn laatste testje gedaan en deze is echt een knaller! Nu zijn ze op deze avond afspraak met huisarts om bloed te laten trekken.
Mooi! Hier ook elke nacht wakker rond vier helaas. En dan heb ik honger en word ik misselijk. Is het je nog gelukt verder te slapen?
Ik ook. Elke nacht weer. Ik voel me nu ook heel erg misselijk er gaat geen hap door mijn keel. Ik ben op 1/4 van een cracker
Ja ik ben gelukkig terug inslaap gevallen... maar de vermoeidheid begint echt wel duidelijk te worden . De misselijkheid valt nog mee hier enkel heel fel het zuur...
Hier ook 's nachts regelmatig wakker. Ik moet zo vaak plassen ook! En sinds een dag of 2 dan 's nachts inderdaad een beetje een weeïg gevoel. Tot nu toe nog niet hoeven eten 's nachts, ben benieuwd of dat nog gaat komen. En kleertjes kopen! Jaaa leuk! Maar ook nog even wachten inderdaad (al heb ik al een aantal items in verlanglijstjes gezet, zodat ik kan zien wanneer ze in de sale gaan )
Ik slaap ook slecht door de misselijkheid. Vannacht wel wat beter, denk door de medicijnen niet zo misselijk. Deze ochtend natuurlijk weer volle bak misselijk. @motherof3 Wauw mooi knaller! Kleertjes ga ik voorlopig nog niet kopen, heb ook gewoon nog vanalles bewaard van zoon en dochter. Koop later wel een keer wat bij. Wel een hoop draagdoeken die liggen te wachten op een baby en waar ik nog weer nieuwe soorten op mijn lijstje heb staan. Zoon draag ik ook nog, maar met de misselijkheid lukt dat nu niet. Ik ben ook draagconsulente trouwens.
Wij hebben natuurlijk alles al... als het een jongetje is dan genoeg kleding. Is t een meisje kunnen we los gaan hihi. We willen sowieso nog een triptrapp halen... en idd kijken na een goeie draagdoek/zak wat handig is enzo. Babykamer is ook klaar...als meisje is dan wel verven denk ik, en miss sowieso wel weet nog niet haha...
@Fraser fijn dat je in elk geval wat beter hebt kunnen slapen! In welke regio woon je? Ik wil me misschien ook wel verdiepen in dragen. We hebben het bij dochter niet gedaan, maar het spreekt me toch wel aan. @Loveischocola een tripptrapp is echt fijn! Wij gaan er nog 1 halen als de zwangerschap wat verder gevorderd is
@Tuttebelleke in de Achterhoek, maar er zijn consulenten door heel het land. Zeker de moeite waard eens te proberen, zou ik zeggen. Dan kun je altijd kijken of je het wat vind. Ik heb nooit geïnvesteerd in kinderwagens, maar wel in doeken en draagzakken
@Loveischocola Ja Tripp trapp is super! Wij hebben er twee, kopen denk ik geen derde meer. Voor mijn dochter tegen die tijd gewoon een hoge normale stoel erbij. Handig dat je al veel klaar hebt, maar lijkt mij ook wel een dubbel gevoel geven.
Ik ben nog steeds verliefd op de babykamer. R heeft er met zijn mandje in gestaan en daar ben ik blij mee ❤️ Veels te kort en niet zoals we het voor ogen hadden. We komen er ook regelmatig, wat dingetjes anders neerzetten enzo.. of gewoon eventjes om er te zijn... We hebben er voor gewaakt dat het niet een kamer zou worden wat we zouden haatte of niet willen komen. Gelukkig hadden we dat beide helemaal niet. Anders word denk ik nog moeilijker als je weer zwanger bent..
wij hebben er nu 1. De oudste zit nu op zo een Ikea stoel. Super fijn en net even iets hoger dan een gewone stoel. Denk dat we er nog wel een trip trap bij moeten. De jongste zit er nog voorlopig in denk ik...