@Cobon ik moest me ook de volgende dag melden in de ochtend. Ballon was er nog niet uitgevallen maar moest wel heen. Ballon lag gwn los dus toen mocht ik blijven. Anders hadden ze de Ballon opgevuld en moest ik weer weg.
Heel veel succes morgen iig @Loveischocola en @Cobon Super spannend! Ik zal ook voor jullie duimen! ♡
Dank voor de ervaringen!! Ik weet niet meer precies hoe het bijna 9 jaar geleden ging en ik was toen opgenomen dus was toch anders.. @Loveischocola heeeeeeeel veel succes morgen! Ik ga keihard voor je duimen (en dit topic refreshen ) dat alles goed gaat met jou en H en het grote genieten kan beginnen ♥️
@Cobon en @Loveischocola alvast heel veel succes morgen!! Hier sinds anderhalf uur een redelijk strakke buik met af en toe een verdwaalde wee, dus wie weet! En anders volg ik jullie verhalen natuurlijk maar al te graag
@Cobon @Loveischocola dat we morgen maar mooi babynieuws horen. Heel veel succes. Ik ga ook steeds kijken. @Tuttebelleke spannend. Hoop dat doorzet.
@Cobon @Loveischocola Heel veel succes morgen dames! Nog even en jullie kleintjes zijn er ❤️ @Tuttebelleke Spannend! Duim voor je dat het doorzet! Hier ook regelmatig harde buiken en voorweeën, maar nog niets wat doorzet. Van mij mag het nu ook wel...
3x raden op welke afdeling een kleine corona uitbraakje is en in welk ziekenhuis. Ja de mijne en verloskundige afdeling. Maar elke dag worden medewerkers getest bij aanvang van de dienst gelukkig. Maar toch pffff
Ja maar liever dat ze het nu snel weten en zorgen dat niet meer worden dan dat later ontdekken. 3 medewerkers en 1 patiënt. Lang leven het testen voor opname en tijdens opname!
@Fraser & @Tuttebelleke ook jullie maken het spannend! Hoop dat het doorzet, dan krijgen we deze dagen een babyboom hier