fijn dat je lekker thuis bent. Heerlijk dat de echo goed was. Ja gelijk bellen dat ze een ander sturen hoor. Had ik gister nog over met onze kraam. Hun zeggen ook geen match is gewoon bellen.
Ik heb vanmorgen controle gehad. Dit was de eerste afspraak in het ziekenhuis. Bloeddruk was iets hoger dan normaal. Maar voor nu zeker niet zorgelijk. Moet mezelf wel goed in de gaten houden. voor de rest vrij rustig hier. Wel erg moe door de verkoudheid en dat de kinderen al 2 weken thuis zitten. Ben blij dat de oudste maandag weer mag.
Lekker dat je weer thuis bent @Cobon Heb je al andere kraamzorg kunnen regelen? Echt niet fijn als je geen klik hebt.
Hier is het plan ook veranderd. Datum voor inleiding geprikt. Ik ben helemaal op. Hele week op bed gelegen door de misselijkheid en dus fysiek en mentaal wel door mijn reserves heen. Ook omdat ik mentaal niet verder af moet glijden leek het de gynaecoloog het beter zo snel mogelijk in te leiden. Dat gaan we dan maar doen, ik zie wel in dat het beter is. Morgen avond melden op de verloskamers voor een ballonnetje. Manlief en ik slapen daar dan samen en dan zondag inleiden.
Ja we hebben haar weggestuurd en er komt morgen iemand anders, voor het minimale aantal uren. Lot uit de loterij weer dit, zucht.
Opzich wel, want we waren er al wel langer over aan het twijfelen. Ook wist ik dat als ik het zou willen dat het op hele korte termijn zou kunnen vanaf 39 weken. Had er al wel rekening mee gehouden, maar toch even beseffen dat het nu echt gaat gebeuren.
Hopelijk gaat het inleiden weer zo soepel al bij mijn zoontje. Ongeveer zelfde termijn. Sterker nog het is vandaag precies 3 jaar geleden dat hij doormiddel van inleiding geboren werd. Toen kreeg ik ook over de avond een ballon, volgende ochtend vliezen breken en infuus en 4 uur later was hij er.