Ja ik was van hem 18 maart uitgerekend en nu 19 maart, dus ik hield er sowieso rekening mee dat ze dicht bij elkaar gingen zitten. Vandaag was de enige dag dat ik wilde dat de baby zou blijven zitten, vanwege zijn verjaardag. Hebben ze in ieder geval hun eigen dag.
Zo een nieuwe dag en de baby zit nog steeds in de oven! Buik lijkt wel weer iets rustiger, al had ik net wel weer echt wat pijnlijke krampen, maar deze leken meer door bewegen van de baby veroorzaakt te worden. Herkenbaar? Hoe gaat het met de mama's die hun babies al bij zich hebben? Gaan de nachten oké? En de nog preggo's? Still going strong?
Fijn dat de baby er nog lekker in zit! Ik herken het wel ja, als baby erg druk is krijg ik ook meer harde buiken of krampen. Hier verder rustig, gister nog een keer moeten overgeven, hopelijk de allerlaatste keer haha. Ben de laatste dingen in huis aan t doen voor de komst van de baby. Heb er zo'n zin in!
Naast de wolk van een baby nu ook de wolk van een kraamzorg in huis ♥️ heel erg fijn. Ons meisje ziet wat geel, dat vind ik wel spannend want dat had oudste dochter niet. Verder is het echt weer ongelofelijk mooi en wil ik nog 76 kinderen Hou vol dames die het moeilijk hebben, zwanger zijn is 'lastig' maar het is het toch echt allemaal weer waard ♥️ @Fraser ik denk aan je vandaag! En @Tuttebelleke hopelijk ben je (aan het) bevallen!!
@Cobon fijn dat het allemaal zo goed gaat daar zeg! Heerlijk om te lezen @Bollebelle logisch dat jij graag nog even wacht met bevallen, maar so far so good! Hier niks nieuws, toen ik op bed ging liggen gister hield het gerommel op. Dinsdag de eerste afspraak in het ziekenhuis voor een ctg/echo. Dan hopelijk ook meteen een datum om in te leiden, mocht het zo ver komen.
@Cobon Wat fijn om te horen! Geniet ❤️ Hier gaat vandaag nog niet heel veel gebeuren hoor, pas vanavond melden in het ziekenhuis. Weinig geslapen, toch wel zenuwachtig. Vannacht zal ik ook niet veel slapen gok ik.
@Cobon Fijn dat je weer op je roze wolk zit samen met je kraamzorg. Hopelijk gaat het gele kleurtje snel weg bij de baby. @Fraser alvAst veel succes vanavond! Hopelijk kan je nog even wat rust pakken @Tuttebelleke balen dat het weer helemaal rustig is geworden. Hopelijk gebeurt er wat voor dinsdag. Hoeveel weken ben je dan? @Lievekleine88 ook echt aftellen nu! Spannend!
Hier is alles rustig. Lekker aan het rommelen en rusten thuis. Tussendoor nog twee kinderen verzorgen. Helaas nog steeds veel hoesten en veel slijm. Hopelijk na het weekend over. Nog geen teken van een beginnende bevalling. Maar bij de 2e begon het ook gewoon opeens zonder voorteken. Dus ben benieuwd. Mijn partner is veel aan het opruimen voor de zolder verbouwing. We gooien veel dingen weg, want we kunnen het niet kwijt. Babykamer is grotendeels klaar. Alles ligt in de commode. Maar heb het gevoel dat ik nog wel even de tijd heb
Het is zoooo genieten! We hebben zo tevreden mannetje ❤️ En hij was nu 30 gram aangekomen. Op na de 2700 gram.