Ahh wauw wat snel! Gefeliciteerd!! Wat een mooie dag om geboren te worden ♥️ ik hoop voor je dat je goed en snel opknapt en heeeeerlijk gaat eten en je wolkje op
Oh wat is het toch heerlijk, om eindelijk niet meer misselijk te zijn! Ik voel mij al 10x beter vergeleken met in mijn zwangerschap. En dames, wie is de volgende? @Tuttebelleke vandaag weer strippen?
@Fraser wat fijn zeg! Lekker genieten dat je je lijf weer terug krijgt En ik ga straks bellen om te kijken of ze vandaag nog ergens een plekje hebben om te strippen. Morgen sowieso 's ochtends ziekenhuis voor een ctg/echo.
Hoe gaat het met de babytjes die geboren zijn? Hoe gaan de nachten en hoe gaat het voeden? Ik ben zo jaloerssss haha!
@Tuttebelleke Ja jij mag nu wel eens bevallen! Hier wel oke nachten nu nog op de klok maar als zijn gewicht goed omhoog blijft gaan dan op verzoek.
De nachten gaan hier heel goed. Ze komt 1 keer. Netjes om 4,5 uur uitzichzelf. Laatste voeding rond 11 uur dan. Ze heeft iets kramp. Maar is gelukkig nog te doen. Wel blijft ontlasting een ding.
Hier gaat het goed! Een heel lief en tevreden, rustig meisje. Ik slaap honderd keer beter dan toen ik nog zwanger was. Helaas liggen baby en ik boven en zitten man en kind ziek beneden.. dochter kan morgen getest worden en vriend straks. Beetje vreemd zo Het is weer zó heeeeerlijk om zo'n klein wolkje in huis te hebben ♥️ heel erg verliefd!
he nee toch wat vervelend beterschap voor man en dochter. En hopelijk gewoon negatief. Fijn dat jullie ook zo’n heerlijk rustig meisje hebben.
@3musketierseneengirl dat is al luxe! Dat ze maar 1 keer komt 's nachts. Hopelijk wordt de ontlasting ook snel wat gemakkelijker. @Cobon Fijn dat jij je ook al meteen zoveel beter voelt dan toen je zwanger was Hopelijk testen je vriend en andere dochter negatief zeg Wij hadden een paar weken terug wel echt binnen 2 uur de uitslag, dus hopelijk worden jullie ook snel weer herenigd Hier net weer gestript. Ze kon minder 'loswroeten' dan afgelopen vrijdag. Ook is de baarmoedermond nog niet helemaal verstreken, wel een cm of 2 ontsluiting. Morgenochtend sowieso richting het ziekenhuis om een inleiding door te spreken. Ben benieuwd.