Ik ga zo toch proberen zelf te voeden, al is het maar 1x per dag.. ik ben weer eens niet top geïnformeerd maar de kraamzorg wel ben benieuwd.
Nu moet ik met babybrain mezelf een cursus borstvoeding gaan geven iemand sites of tips& trucs in de aanbieding?
@Tuttebelleke ik las ergens anders dat je lekker aan het baby knuffelen bent! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon♡
@Kirzy jaa dank je wel! Hier inderdaad gister bevallen van onze zoon Ik was alle topics waarin ik meeschrijf af aan het gaan om het nieuws te delen, maar voordat ik bij dit topic was, werd ik weer afgeleid Uitgebreider bevallingsverhaal en reacties komen later. Zet 'm op vandaag @Lievekleine88 !
@Tuttebelleke whaa gefeliciteerd!!! Wat leuk! Ben benieuwd naar het bevallingsverhaal! Geniet van deze fijne tijd!
Heel veel plezier en succes vandaag @Lievekleine88 met jullie eerste ontmoeting ♥️ @Tuttebelleke nogmaals van harte! Ik ben ook benieuwd naar je verhaal
Pff ik vind best weer pittig snacht voeden en dan overdag door met andere kinderen. Ik probeer te gaan liggen overdag maar lukt niet altijd. Ook de krampjes was ik vergeten. Zo zielig voor haar. Weet iemand iets wat echt helpt?