uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Hahaha hier ook een hele zoete baby die snachts maar 1x wakker wordt! Maar ik ben wel echt doodop van de keizersnede en alles erna! Dus ik voel me 100x moeier dan tijdens de zwangerschap haha. Maar we hebben er wel iets heel moois voor teruggekregen ♡♡♡

Cobon en Kirzy vinden dit leuk.
  2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Keizersnee is ook echt een aanslag op je lichaam en vermoeidheid.
    Hier krijgt H in de nacht om de 3 uur. Die zijn we nu langzaam aan uitbreiden dus zit nu rond de 3,15. Maar hij komt soms ook eerder..
    Overdag om de 3 uur of eerder als hij zich meld.
    Benieuwd wat hij morgen weegt! Denk wel over geboorte gewicht. Hij begint nu vetjes te kweken gelukkig. Word nu meer baby ❤️

Cobon vindt dit leuk.
  3. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    @Fraser ja ik huil ook wel met reden hoor. Mijn oudste die advies voor voortgezet heeft gehad. Mijn kleintjes worden groot zeg maar. En Anouk die buikkramp heeft kan ik ook om mee huilen. Maar merk wel dat echt hormonen huilen is.

hier zijn nachten op zich goed maar wel twee keer voeden snacht. Om 23 uur en dan om 1:30 weer en dan om 4:30 weer ze komt echt om 3 uur.

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahh maar je hebt gewoon een dikke vette operatie achter de rug! Icm zwangerschap, hormonen, baby.. kan me voorstellen dat dat heel zwaar is! Hopelijk herstel je goed. Weet je al wanneer jullie naar huis mogen?

Lievekleine88 vindt dit leuk.
  5. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Wij zijn net thuisgekomen, zooo fijn! Zo blij mee, miste mijn oudste dochter zo erg. Kraam lijkt een erg fijne en leuke vrouw, voelt goed. Baby doet het ook zo goed, zo blij mee.

6. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Ze is trouwens zo mollig! Zo schattig. Onze 1e heeft maat 44 gedragen een aantal weken en deze zit al strak in maat 50! Hoe zit het met jullie babys en maatjes?

Cobon vindt dit leuk.
  7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Maatje 44 en soms te groot haha! Boxpakjes past ie niet meer in 44 :roflmao:

8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Onze dame kan ook nog maar eventjes 50 aan..

9. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    Hier zijn we al begonnen met 56. En verschilt per pakje maar Dirkje 56 past al niet meer

10. Fraser

Fraser Niet meer actief

Bij mijn eerste had ik geen PPD, juist bij de tweede. Vooral doordat die zwangerschap zo zwaar was. Deze keer was het ook zwaar dus ik vind het nu wel weer super spannend. Merk dat ik mij wel wat minder goed voel als begin van de week. Gelukkig zijn de lijntjes met de hulpverlening kort.
    Dat van de vermoeidheid herken ik, idd goed toevoegen aan de vermoeidheid en rust pakken. Beter te veel dan te weinig.
    Duimen dat het deze keer goed gaat bij ons, misschien dat we nu dingen eerder herkennen.

11. Fraser

Fraser Niet meer actief

aaaah jammer! Vanavond dan maar?

Kirzy vindt dit leuk.
  12. Fraser

Fraser Niet meer actief

Hier zit ze zo goed als op geboorte gewicht weer, geboorte gewicht was 3220 gram. Ze past maatje 50 goed.

Hele dag huilen om van alles, toch weer even slikken dat de kraamzorg weg is nu.

13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nou denk het niet maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

Fraser vindt dit leuk.
  14. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Het kan altijd natuurlijk zou wel fijn zijn!

Kirzy vindt dit leuk.
  15. Lizra

Lizra Fanatiek lid

13 okt 2014
    1.532
    1.669
    113
    Vrouw
    NULL
    Brabant
    Heerlijk die verhalen van alle baby’tjes! Fijn dat het bij iedereen wel goed gaat! Herstellen hoort er natuurlijk ook bij. Hopelijk voelt iedereen zich snel weer fit genoeg.

hier nog altijd dik en rond. Voel overdag wel wat meer harde buiken dan normaal, maar voelt meer ongemakkelijk. Wie weet doet het al iets.
    Het is wel echt aftellen. Nog ongeveer max 2 weken te gaan. Langer in iedere geval niet!
    Woensdag weer een controle. Misschien ga ik vragen of ze al wat kan checken... maja ben dan net 39 weken dus weet niet of ze dat gaan doen...

Cobon en Lievekleine88 vinden dit leuk.
  16. Fraser

Fraser Niet meer actief

Jij bent ook al bijna uitgerekend, spannend! Benieuwds of jullie zoontje vanzelf komt, hoop je ergens op? Of ben je ook oké met een KS?

17. Fraser

Fraser Niet meer actief

Vandaag voel ik mij zo veel beter. Toch wel lekker nu we echt met z’n vijven zijn. Gisteren had ik het even moeilijk dat de kraamhulp weg ging, maar vandaag is dat al echt gezakt. Terwijl ik juist bang was dat ik verdrietig zou worden als ze niet om 8 uur aan de deur zou staan vanmorgen. Gelukkig maar, want die gevoelens vond ik niet echt leuk.

We hebben een heerlijke rustige ochtend met z’n drieën, want dochter naar school en zoon peuterspeelzaal.
    Manlief is ook nog een aantal weken vrij, dus we zitten wel heerlijk in onze bubbel zo.

Lievekleine88, Lizra, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Fraser

Fraser Niet meer actief

En wat is onze dochter een heerlijke baby!❤️
    De borstvoeding gaat super, ze drinkt en groeit goed. Ze huilt weinig en als ze huilt is ze makkelijk te troosten. Ook slaapt ze goed overdag en ‘s avonds. Echt niks te klagen. Hopelijk blijft dat even zo, maar ik weet ook hoe veranderlijk baby’s kunnen zijn. Voor nu geniet ik er maar van.

Lievekleine88, Kirzy, Cobon en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. 3musketierseneengirl

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    heerlijk hoor idd lekker van genieten. Fijn dat je man nog poosje vrij is.

Fraser vindt dit leuk.
  20. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Ik ben al terug op mijn gewicht voordat ik zwanger raakte van H nog een paar kilo’s en dan ben ik op gewicht voor alle zwangerschappen :eek::D

Lievekleine88, Tuttebelleke, Lizra en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina