o ik ben jaloers. Haha. Ik moet zeker nog 10 kilo kwijt. Maar is eigen schuld heb na geboorte van derde zoon heel slecht geweest en echt emotie gegeten.
Dat is mooi snel! Geef je ook borstvoeding? Dan kan het helemaal hard gaan. Hoe gaat je herstel van de KS? Hier ook zo goed als op mijn oude gewicht, maar ik val altijd heel snel af door de bv. Nu weer oppassen dat ik niet weer ondergewicht krijg (gebeurde de vorige keren ook) en aangezien mijn maag nog wel moet wennen qua eten, staat er wel nutridrink voor de klaar voor de zekerheid.
Hier is het in de middag steeds mis met mij. Vermoeidheid klapt dan in als een bom, erg labiel en dochter kan niet dichtbij genoeg zijn. Ik vind het moeilijk, man kind hond en baby.. Wil lekker met haar zijn en buidelen maar er moet van alles en mijn vriend zit iets minder op een wolk dan ik (en dat verpest het voor mij een beetje). Heb ook last van het gebrek aan kraamvisite/het kunnen delen alsof het leven nu ineens alweer 'gewoon' is. Hebben jullie dat ook?
Ik snap je wel, als de baby er eenmaal is, is alles ook wel weer snel gewoon. Het leven gaat weer door en je bent niet meer in afwachting van een baby. Ergens vind ik dat ook wel jammer, maar aan de andere kant ben ik onwijs blij dat ik fysiek weer kan functioneren. Hoe komt het dat je man wat minder op die wolk zit?
de tweede is op 40.2 begonnen. De hele nacht weeën gehad maar dat zorgde niet voor ontsluiting. Hopelijk als het begint veel sneller meer ontsluiting.
Is dat toen uiteindelijk ook een KS geworden? Hoop idd dat het nu sneller gaat voor je, best slopend lijkt mij als je weeën hebt die niks doen.
Op dit moment heb ik in rust regelmatige harde buiken. Wel om de 10 min. Ongeveer maar best regelmatig. Ben benieuwd of dit gaat doorzetten of dat het gewoon oefen weeën zijn. Ze doen nog geen pijn.
ja ik bleef weer hangen op 5 cm. Toen een ruggenprik genomen. Maar dat maakte niets uit. Heb twee keer een sterrenkijker gehad en dan komen ze er niet doorheen.
@Fraser wat fijn dat je zo'n goeie dag hebt!! Heerlijk! Probeer er extra van te genieten! @Loveischocola wow wat knap van dat gewicht!! Idd, geef je bv? @Lizra oee spannend! Hoe gaat het nu? @Cobon ahh vervelend dat je je smiddags niet fijn voelt. Het is ook gek, 9 mnd zwanger, bevallen, baby krijgen, en ineens is dat het. Geen afspraken met vk/gyn meer, niet meer het "uitkijken naar". En idd geen kraamvisite is dan ook jammer. Ik heb zelf eigenlijk het tegenovergestelde: ik hou totaal niet van verandering en kan niet wachten tot alles weer normaal is. De kraam is top, maar kan ook niet wachten tot zij haar laatste dag heeft gedraaid hier. Hopelijk wordt dan alles weer "normaal" en kunnen we ons eigen ritme enzo gaan creeeren. Maar ik snap je gevoel zeker wel! Hier trouwens een kraamtranendag. De kraam maakte een foto van de baby, zo lief, zo mooi, moest meteen huilen. Kwam net beneden en zag hier haar 1e flesje staan van t ziekenhuis, meteen huilen. Mooie muziek, meteen huilen. Maar ook huilen omdat ik echt moet wennen aan de nieuwe situatie en ik fysiek nog zo beperkt ben. Ga t liefst al lekker naar buiten maar dat gaat echt nog niet. En vind de krampjes zó zielig bij de baby. Moet dan soms echt meehuilen.
Ik geef idd borstvoeding. Bij R was ik na de bevalling ook wel snel de eerste kilo’s kwijt. Maar niet alles haha.. Hier vandaag H gewogen 3030 gram! Geboorte gewicht was 2865 gram. Dieptepunt was 2635 gram. Ik ben enorm blij dat ie goed groeit ❤️ Hier eerst ook op middag dat ik echt onwijs moe was.. echt van ene op andere moment kwam de man met de hamer, nu komt ie na avond eten haha... lekker je rust pakken hoor!
Nou onder de douche kwamen ze vaker maar eenmaal beneden is het weer helemaal gestopt! Dus helaas pindakaas!
Wat fijn dat hij zo goed groeit! ❤️ Lekker je rust pakken als je zo vermoeid bent, kan ineens toeslaan hè.
Balen @Lizra !!! Hier vooral harde buiken als ik moet plassen of te veel doe.. verder nog rustig. Morgen weer een controle ennnn naar de kapper!! Zoveel zin in!