Vandaag het Lipbandje van onze baby gekliefd. Ze krulde haar bovenlip vaak niet mooi aan de borst en hij was dus inderdaad wat te strak. Dat was bij mijn dochter ook zo en zoon zat op de grens. Tongriem wel goed. Het is echt een familiedingetje blijkbaar, bij onze kinderen. Zo sneu dat klieven, maar ze huilde maar even en daarna gelijk aan de borst. Lijkt nu nergens last meer van te hebben. Gelukkig hebben we dat gehad, want zag er wel weer tegen op. Hopelijk nu ook weer lekker lang borstvoeding geven, heerlijk vind ik het ❤️
Hier gaat het ook wel goed met bv maar ik weet dus echt bijna niets en zit nu de frequentie op te voeren. Helaas kan m'n hoofd niet begrijpend lezen maar tot nu toe lijkt het te werken wat ik doe.. hoop dat ik het naar volledig weet te krijgen.
Was jij nou iets later begonnen met de bv of heb ik dat verkeerd begrepen? Idd heel veel aanleggen en misschien nakolven na een voeding.
Spannend! Zou mooi zijn als hij nog vanzelf komt, maar nu weet je dat het sowieso niet meer lang duurt.
Hier was de ctg, bloeddruk en echo allemaal goed! Waarschijnlijk echt hoofdpijn door een migraine aanval. Vandaag de hele dag door wel wat hoofdpijn gehad. Hopelijk morgen weer over.
Het is een beetje dubbel. Ene kant is mijn lijf echt wel op. En met J liep ik ook tegen de 42 weken aan dus of deze draak uit zichzelf komt vraag ik me af. Ik baal er gewoon überhaupt van dat er weer een inleiding komt. Bij J is het ook maar goed dat hij gehaald werd aangezien ik hem nog amper voelde en hij in het vruchtwater gepoept had. Btw wat deed het toucheren weer een pijn vandaag nondeju. Voel die vingers nog steeds zitten
Bij mij lijkt het weer een beetje te rommelen. De harde buiken voelen wat pijnlijker aan, maar nog heel goed te doen. Ze komen ook met regelmaat. Hopelijk wordt er iets opgestart!
spannend @Lizra ! Hier gaat het goed er komt langzaamaan genoeg ritme in om hier af en toe te reageren