♡ Bevallen maart 2021 ♡ 27 februari: EerlijkeEva 37,1 Quinn 1 maart: Sunrose 4 maart: 3musketierseneengirl 8 maart: loveischocola 37,2 H.S 10 Maart: Cobon 14 maart: Fraser 17 maart: Tuttebelleke 18 maart: Lievekleine88 26 maart: Kirzy 27 maart: Lizra 39,4 Lyem ♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 31 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje 7 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken: ------------------------------------------ jongen (10) | meisje (5) | verrassing (0) ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo ⭐️Rowandhh
Gister een hele heftige nacht gehad...veel harde buiken, weeën en pijn aan m’n ribben/rug. Uiteindelijk om 5 uur eruit gegaan en gaan douchen. Had om 9.30 uur controle bij de vk. Daarheen gegaan en verteld. Ze gaf meteen aan dat ze de dienstdoende vk ging bellen en dan wilde kijken of ze me kon strippen. Had dat echt niet verwacht maar heel fijn! Uiteindelijk na voelen aan m’n buik was strippen geen optie omdat de baby weer niet ingedaald is en nu heel ongunstig ligt, namelijk met haar hoofd schuin voor m’n bekken. Als de vliezen breken moet ik weer meteen plat en bellen. Naar huis gestuurd met het dringende advies om te gaan slapen. Als dat niet ging lukken moest in eind van de middag terug bellen en dan konden we of een nacht in het ziekenhuis met medicatie om te slapen of via de huisarts slaappil voor een goede nacht. Uiteindelijk m’n bed in gegaan en 1,5 uur geslapen toen kwamen m’n moeder en zusje langs met cadeautjes en een heerlijke lunch! Gezellig gegeten in de tuin en daarna weer m’n bed in en nog ruim 2 uur geslapen. Ook een goede nacht gehad. Zo fijn! Nu volledig proberen te ontspannen en hopen dat de kleine meid zich snel aankondigt. Heb wel af en toe harde buiken en last van darmen dus wie weet.....
Tja, ze zit er nog... haha. Ze heeft er nog geen zin in. Nog steeds af en toe gerommel. Ze ligt in ieder geval wel weer ingedaald dus dat scheelt. Nu afwachten en anders wordt ik volgende week woensdag gestript.
Hier gaat het goed. Lyem drinkt goed uit de borst en groeit als kool. Huilt vaak alleen als hij honger of krampjes heeft. Huilt ook als hij moet gaan slapen. Wel druk met de derde erbij! Maar heerlijk zo een kleintje! @Sunrose hoe is het bij jou?
Hier gaat het goed met de kleine, geef bv in combinatie met kv omdat mijn productie niet voldoende is. Sinds een dag of 3 is het strijden met bv geven. Normaliter viel hij in slaap tijdens bv en dronk hij gwn goed alleen nu laat hij steeds los en huilt hij alles bij elkaar waardoor ik genoodzaakt ben om toch de fles te geven. Ik ga dus weer kolven. Wel jammer maar het gaat niet.
@Sunrose H deed dat ook en na keer osteopaat drinkt hij weer goed ipv tig keer loslaten en huilen omdat hij zelf loslaat.