Hier hetzelfde.. klote hè! Veel sterkte, ik hoop dat je snel opknapt!! Ik heb een echo om 10u, als ik al niet misselijk was dan werd ik het wel van de zenuwen
Ik was even vergeten om mijn buik vast te houden tijdens het niezen. Auu!! De bandenpijn heb ik echt niet gemist.
Ik ga het proberen mijn hooikoorts medicijnen mogen niet tijdens zwangerschap en de rest werk niet zo goed. Haaaatsjoe
Die elleboog kan mij gestolen worden, die is toch veel te klein om al dat snot op te vangen. Mijn techniek is al een tijdje om naar de grond te richten
@Cobon: veel succes bij de echo!! Hé meiden die zich zo ziek voelen, wat ve vervelend! Zijn jullie zo misselijk? Ik zit inmiddels lekker in italie! Helaas sinds gisteren ook goed misselijk, maar vergeleken bij jullie denk ik nog te doen? Herkennen jullie ook dat je in een soort catch 22 zit: als je trek hebt wordt je misselijkbvan de honger, dan ga je eten en wordt je misselijk van het eten. En dat de hele dag!
Ik heb het gelukkig alleen in de ochtend en door de cup a soup heb ik het redelijk onder controle. Van elk ander eten word ik sochtends heel misselijk, maar van een broodje in de soep niet. En dan eet ik er ook gerust 3 achter elkaar op waardoor de misselijkheid weer snel afneemt. Ik heb dus gelukkig niks te klagen
Jaa héél herkenbaar! Ik eet de hele tijd een klein beetje (twee beschuiten verspreid over 2 uur bijv) en eet beetje rare dingen voor mijn doen. Als ik niet zo misselijk werd van honger zou ik niks eten denk ik, brrr. Groot glas water of thee in één keer gaat ook mis. Sterkte en hele fijne vakantie!! Italië ❤️
Ja, dat lukt mij echt niet. Ik heb een tijdje geleden wel ontdekt dat je de niesprikkel kan wegnemen als je hem net begint te voelen. Dan moet je duim en wijsvinger plaatsen bovenop je neus, precies waar het kraakbeen net gestopt is. Dit werkt bij mij ook goed en heeft veel onveilige situaties in het verkeer tegengegaan
Ja echt verschrikkelijk, hopelijk wel een goed teken. Spannend zo een echo! Hopelijk helpt het, zien waar je het voor doet. Ik heb volgende week donderdag pas eerste echo.
Ik snap echt niet hoe mensen droog beschuit of droge crackers kunnen eten! Dat krijg ik echt niet weg! Brood is hier wel ook iets wat vaak even helpt, of gisteren: chocolate chip cookies. Koolhydraten was tijdens mijn vorige zwangerschap ook een grote hit, helaas haha..