Roosvisee werkt bij mij ook heel goed. Erg dik aangemaakt, zodat ik in 1 klap even een suikershot krijg. Dan kan ik daarna weer eten
Ik had gisteren deze knaller nog op de action test. Altijd fijn als de teststreep eerder dan controle komt!
Hi allemaal! Ik wilde deze 2e zwangerschap eigenlijk niet op een forum schrijven maar het is toch wel fijn wat verhalen te kunnen delen! Inmiddels zo’n 6 zwanger van de 2e (heb een dochtertje van 1). Mijn eisprong was waarschijnlijk heel laat dus ik testte pas laat positief (had het al niet eens meer verwacht) en in plaats van 8 weken volgens de telling was ik bij de eerste echo ongeveer 5 weken.. vruchtzakje en ‘iets’ erin zag er wel goed uit. Nu staat de volgende echo donderdag en ik heb echt geen flauw idee hoe dat zal gaan.. Op wat lichte symptomen na (moe, veel plassen enz) niks bijzonders. Vorige keer was ik vanaf zo’n 6 weken misselijk.. Dus in het kort: onzeker en ongeduldig! Maar fijn om jullie verhalen te volgen!
De echo was goed, mooi kloppend hartje. Ik was een paar dagen minder ver volgens haar maar volgens mij zegt dat vrij weinig met deze termijn.
@MarKF Welkom, wat spannend allemaal! Wanneer je testte je positief en was je laatste menstruatie. Wel fijn dat je deze week weer mag voor een echo! @Cobon Klopt in begin is een meetfoutje zo gemaakt het is zoooo klein allemaal! Maar kloppend hartje is sowieso goed!
@Loveischocola Dankje! Eerste dag laatste menstruatie was 24 mei.. tussen 24 juni en ongeveer 2 juli 3 keer getest maar niks positief. Daarna weer op 13 juli en toen dikke strepen.. heel apart!
Oh fijn dat de echo goed was. Wat al gezegd wordt 1 mm ernaast met meten en gelijk loop je een paar dagen voor of achter. @MarKF welkom en gefeliciteerd! Wel apart zo lange cyclus als je die anders niet heb.
@Cobon fijn! een goede echo @MarKF welkom! Ik moet ergens wel lachen om jullie maniertjes tegen ochtendmisselijkheid. Super vervelend natuurlijk, maar als je dan kijkt wat er wél helpt (de chocolate chip cookies en de gedoopte boterham), moet ik toch wel gniffelen Vanmiddag terug gekomen van een weekendje weg met familie. Super gezellig! En het is bijna niemand opgevallen dat ik geen alcohol dronk en vroeg naar bed ging. Of althans, er heeft maar 1 iemand naar gevraagd (mijn zus). Zij en zwager zijn dus inmiddels op de hoogte
@Striae hier gelukkig geen trucjes nodig! Wel regelmatig zo'n besluiteloos gevoel van 'heb ik nou honger of juist géén zin in eten?', maar geen misselijkheid gelukkig!
Volkoren koekjes altijd mijn redding ook met maagzuur! Staan op nachtkastje haha Wel die van de aldi... haha zijn lekkerste
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 16 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 17 maart 18 maart Cobon - 33 jaar - 2e kindje 19 maart 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Slowly - 36 jaar - 2e kindje Kirzy - 33 jaar - 2e kindje Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Fraser - 27 jaar - 3e kindje 23 maart EerlijkeEva - 36 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) 24 maart Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 25 maart 26 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje Motherof3- - 4e kindje 27 maart 28 maart MissyMoo - 35 jaar - 8e kindje 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje Afspraken: 27 juli - Cobon - eerste echo 28 juli - vergeetmijnietje - eerste echo 28 juli - slowly - intake gyn 29 juli - Cobon - intake gynaecoloog 30 juli - Tuttebelleke - eerste echo, 7 augustus intake 3 augustus - striae - eerste echo 6 augustus- Fraser - eerste echo 7 augustus - Loveischocola - eerste echo vk 8 augustus - Lizra - eerste echo 10 augustus - Kirzy - termijn echo+ vk 10 augustus - Femm05 - eerste echo 10 augustus- striae - intake vk 12 augustus - Loveischocola - gyn 14 augustus - Femm05 - intake vk 17 augustus - bollebelle - eerste echo + intake vk 20 augustus - Lizra - intake 21 augustus - EerlijkeEva - Intake verloskundige (+echo) 4 september - Lizra - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
Even de lijst erbij gehaald voor de nieuwe dames. Die buik van mij joh. Net of ik al 3 mnd zwanger ben. Nu net 6+3 J net naar het KDV gebracht die gaat zijn verjaardag vieren met de kids. Wat is hij verwend zondag. Niet normaal. En wat hadden we een mazzel met het weer
Haha mijn buik kom je ook niet meer omheen haha. Ik vermijd expres mijn ouders deze week zodat ze het niet zien. Maandag de echo en daarna meteen vertellen
Ahah undercover door het leven voor een weekje Spannend de echo. Hier moeten we nog even geduld hebben tot 10 aug.
Haha, moet maar even. Wat mij betreft vertellen we het gewoon al, maar mijn man wacht liever op de echo. Ook wel jammer dat het nu zo warm weer is, dan kunnen we ook niet echt bedekkende kleding dragen haha.
@Kirzy fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! En hier ook echt een spek-buik! De weegschaal geeft wel hetzelfde aan als een paar weken terug, wat ik dan wel weer verwonderlijk vind. Maar hier zal het ook niet lang meer duren voor er zwangerschapsbroeken aan te pas moeten komen.