@MarKF hoe laat mag jij? Ik heb er 1 om 16:30. Als dat er ook goed uit ziet, gaan we het mensen vertellen
@MarKF ik zal kijken of degene voor me ook nog aan het begin van de zwangerschap zit. Zou grappig zijn En bedankt voor de succeswensen We hebben er gelukkig vertrouwen in
Ik ga vanmiddag om 14:00 ook naar de gynaecoloog voor een check, omdat het weer op een zwangerschap met HG lijkt. Hopelijk hoef ik niet opgenomen te worden.
Veel succes aan de dames met een echo vandaag! @Fraser hopelijk kunnen ze je iets geven wat toch helpt en hoef je nog niet opgenomen worden!
Pfff shit zeg!! We moeten er wat voor hebben als vrouw zijnde he. Sterkte! Hopelijk is het niet nodig (of is het misschien wel fijn zodat je echt uit kan rusten?)
Dames met echo: succes!! Ik duim voor prachtige echo's van jullie kleine frummels! Ik heb vandaag al 2x last gehad van hartkloppingen, zo naar! Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.. hard werken, zwanger zijn!
Ik blijf hier een nachtje voor een vochtinfuus, behoorlijk uitgedroogd al. goede nieuws is wel, mooie echo met kloppend hartje❤️
Fijn dat de echo goed was @Fraser ! Toch weer een eerste mijlpaal Hopelijk knap je wat op van de opname!
Sterkte ik hoop dat ze lief voor je zijn daar en dat je nu andere medicijnen krijgt. Fijn dat je een goede echo had!