Welkom @annenan spannend wel fijn dat je dan een vroege echo krijgt! Ik krijg vrijdag een vroege echo met 6,6 omdat ik een ma en stilgeboorte heb gehad. En week erna in zhuis bij gyn een echo om dan snel met bloedverdunners te beginnen. Hoe voel je je verder?
@AnneAn gefeliciteerd! Wel spannend met die bloedingen, maar wel vaker gelezen dat het niks hoeft te beteken. Ik zag een hartje met 6.1/6.2 en volgens mij zitten hier nog een paar die vroeg een hartje zagen.
Krijg je fraxiparine als bloedverdunner? Ik slik zelf aspirine als bloedverdunner, maar al sinds eispong.
Ja heel spannend! Nee ik had 7 dagen na bevruchting 10 dagen lang een bloeding. Daarna niet meer gelukkig. Clearblue test nam toe (eerst 2-3 weken, daarna 3+) Ik heb sinds vorige week onwijs zere tepels en last van mijn darmen (hier ben ik aan gewend, ik heb prikkelbaar darmsyndroom). Hier werd ik nu 2 nachten van wakker omdat ik onwijze last van mijn onderrug had, ontlasting had en het dan weer over was. Vandaag heb ik een zeurende pijn in mijn onderrug.
Oh dat is mooi vroeg! Ik hoop ook zo dat we een hartje zien woensdag. Ik wil het zo graag aan de mijn zussen en ouders vertellen maar ik kan nu nog niet vol blijdschap vertellen dat ik zwanger ben. De zorgen hebben vooralsnog de overhand.
@AnneAn welkom en gefeliciteerd!! Ik had vorige week een vroege echo bij 6+1 en zag toen ook een kloppend hartje.
@AnneAn welkom Hier ook vroege echo's ivm bloedingen. Met 5.6 dachten we een kloppend hartje te zien, al was het niet helemaal zeker. Met 6.3 duidelijk een kloppend hartje.
Ah ja, Ascal is hetzelfde als Aspirine. Gek dat ze het nu pas geven. Dacht dat je daar normaal eerder mee begint? Vanaf eispong of positieve test zeiden ze bij mij.
Hangt er vanaf waarom je het krijgt. Hier voor doorbloeding placenta grotendeels. Mijne was te klein en faalde bij laatste rijpingsfase
Welkom! Ik heb morgen mijn 1e echo ook een vroege @Lievekleine88 ook. Wij zijn allebei ongeveer 6 weken
Ah vandaar! Eerder is er natuurlijk nog een placenta. Hopelijk gaat dit helpen bij je, is je zo gegund.