Vandaag kon ik voor de eerste keer terecht bij de vk, en kreeg ook toch nog een echo, en het hartje was te zien zo blij! Enkel had ik wel een cyste op mijn eierstok van 5.4 cm. Ik moest er mij geen zorgen over maken, deze zou moeten verdwijnen rond 12 weken. Maar het verklaart wel waarom ik zo veel last heb van een zeurende buikpijn...
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 16 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 17 maart 18 maart Cobon - 33 jaar - 2e kindje 19 maart 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Slowly - 36 jaar - 2e kindje Kirzy - 33 jaar - 2e kindje Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje Fraser - 27 jaar - 3e kindje 23 maart EerlijkeEva - 36 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) 24 maart Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 25 maart 26 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje Motherof3- - 4e kindje 27 maart 28 maart MissyMoo - 35 jaar - 8e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje Afspraken 6 augustus- Fraser - controle en echo 7 augustus - Loveischocola - eerste echo vk 7 augustus - Tuttebelleke - intake vk 8 augustus - Lizra - eerste echo 10 augustus - Kirzy - termijn echo+ vk 10 augustus - Femm05 - eerste echo 10 augustus- striae - intake vk 12 augustus - Loveischocola - gyn 14 augustus - Femm05 - intake vk 17 augustus - bollebelle - eerste echo + intake vk 20 augustus - Lizra - intake 21 augustus - EerlijkeEva - Intake verloskundige (+echo) 26 augustus - Tuttebelleke - termijnecho 4 september - Lizra - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)[/QUOTE]
Super fijn de goeie echo's! Hier ook echo gehad maar het is nog wel onzeker. Er waren een vruchtzak en dooierzakje te zien maar nog geen embryo. Dit was volgens de gynaecoloog heel normaal en ze was erg positief maar ik baal toch wel. Het enige wat helpt is dat ik dit ook had met mijn vorige zwangerschap, en dat dit helemaal is goedgekomen toen. Wrs heb ik gewoon late innestelingen? Over 2 weken weer een echo.
Bij mij was er ook een cyste te zien. Ze vertelde mij ook dat dit geen kwaad kon. Wat fijn dat jij ook een kloppend hartje heb
@Lievekleine88 jammer dat je nog geen embryo hebt kunnen zien, maar als de gynaecoloog positief is, dan zou ik daar op vertrouwen! Al zou ik dan misschien zelf tussendoor ook nog een pretecho inplannen, voor de zekerheid
Wat naar dat je dan nog 2 weken moet wachten voordat je weer mag kijken. Ik vind dat wel heel erg lang
Op de site staat een mooi filmpje met uitleg. Je kan het in de tuin zetten maar ze kunnen het ook gewoon bij je ophalen. ben zelf ook wel benieuwd hoe het allemaal gaat en kan altijd stoppen toch!
super fijn! wat fijn dat je ook een hartje hebt gezien! hopelijk op de volgende echo een mooi hartje te zien!
Ja, ik ook. We zagen eerst een lege vruchtzak met her en der wat witte puntjes. Toen was de gyn beetje skeptisch en zei ze: over n week maken we er nog 1, dit kan alle kanten op. Toen later zagen we een duidelijk dooierzakje. Toen werd ze mega positief en zei dat dit er heel goed uitziet en ik wrs een late innesteling heb gehad en dus rond eind 5 weken zit. Ze vond de verhouding vruchtzak en dooierzakje perfect. Dus ze zei: dit zit wel goed, komen jullie over 2 weken maar. Dus wij gingen enthousiast weg. Maar later begon de twijfel, ik ga dan dingen opzoeken en daar word ik dan onzeker van.
Ik was aan het twijfelen of we het al zouden gaan vertellen aan familieleden of niet en toen las ik dit: Wanneer op een echo een kloppend hartje is gezien (vanaf de 6e week), dan is de kans op een miskraam nog maar 1-3%! Dus wij gaan aankomende week beginnen met vertellen
Ik zie dat jij ook weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Onze vorige zwangerschap hebben we samen in het NOD groepje gezeten.
Bleegghh voelen jullie je ook zo beroerd? Niet overgeven, maar wel continu misselijk. Iets eten helpt maar even. Ik was even een tijdje niet hier geweest, ik kreeg ineens geen mails meer. Had heel wat bij te lezen haha
@Femm05 yup, hier ook bijna continue beroerd helaas. Naarste is als je in de ochtend wakker word en denkt: oh ik voel me best goed! En dan 2 minuten later: shit toch misselijk. Ik moet zeggen dat ik stiekem ook onzeker word door jullie allemaal al goede echo's hebben gehad. Terwijl ik rationeel gezien echt wel weet dat mijn zwangerschap niet beïnvloedt wordt door jullie mooie echo's. Pfff zwangerschapshormonen
Ik voel me 's ochtends vaak wel misselijk, maar net niet genoeg om te hoeven overgeven. Als ik wat gegeten heb is het weer over. 's Avonds laat ook vaak, en ook zo'n opgeblazen gevoel. Als het goed is ben ik vandaag 7 weken. Donderdag over 2 weken pas het intakegesprek en de eerste echo, omdat we in Griekenland zitten. Wel voel ik me snel moe. Ik vraag me af of dat nou alleen door de warmte komt of ook door de zwangerschap. Bijna elke dag ga ik wel even een paar uurtjes liggen aan het eind van de middag. Hoop dat alles goed zit, anders hou ik me hier 4 weken braaf aan het niet drinken en niet veel in de zon voor niks. Ik voel gelukkig elke dag wel wat krampjes of steekjes. Dat stelt me enigszins gerust.