Oh ja dat heb ik ook wel! Ik heb wel het idee dat het steeds erger wordt ook. Ik ben nu trouwens ook de hele ochtend duizelig. Oe ja en het duurt ook nog 2 weken. Ik heb over een week de echo. Vind het ook wel erg spannend en lang duren.
Emesafene helpt bij mij nagenoeg niets. Vandaag weer flink braken en constant aan het balanceren tussen genoeg eten/honger/teveel eten/maagzuur/spugen. Word er echt niet vrolijk van
Foktop dat zoveel last hebben van zulke misselijkheid. Hier alleen vanmorgen echt op het randje van overgeven gezeten. Ben blij als het maandag is. Zo spannend weer.
Hey, sorry dat ik niks meer van me heb laten horen. Ik werd zo onzeker over m'n testen. Nu gelukkig dikke knallers. Heb de rest van m'n testen weg gedaan. Hartstikke zwanger, dus nu genieten. Nog even spannend of ik dus wel in deze groep hoor of niet. Ik ben wel moe, maar niet heel erg. Vandaag voor het eerst misselijk. Geurtjes vind ik het ergst. Bah. Ben ook de hele tijd in huis aan het boenen, want ik ruik alles wat niet fris is. Ik zal even bijlezen
Fijn! Ik merk wel dat ik het nog wat eng vind om er zo open over te praten.. Hebben jullie dat ook? Bang dat je het jinxt ofzo? Sinds gisteren is de ochtendmisselijkheid een feit,inclusief overgeven helaas. 25 augustus heb ik de 1e echo en dat vind ik best spannend. Ik hoop zo dat het hartje klopt..
Hmmm ja ik snap het wel, maar aan de andere kant ook zo fijn om te kletsen met anderen die weten hoe het echt voelt. Mijn vriend is super lief hoor en zorgt ook top voor me, maar echt weten hoe het is en het begrijpen gaat toch niet. Inderdaad heel spannend! Hoe ver ben je dan? Ik heb de 17e mijn eerste echo, met 9+3 ongeveer. Redelijk laat, omdat ik op vakantie ben momenteel.
Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt!! En dat je nog energie heb om te poetsen is ook mooi haha, zou wel willen maar ben zo misselijk dat er niets uit mijn handen komt.
Ik ben nu 6+1, met de echo 9 weken. Al 5x eerder is het hartje rond de 8 weken gestopt met kloppen dus als we met 9 weken een kloppend hartje zien is de kans groot dat het gewoon goed blijft gaan. Kun je een beetje genieten van je vakantie?
Sjeees 5x!! Hebben ze onderzocht wat daar de oorzaak van is? Je zou bijna zeggen dat dat geen toeval kan zijn. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten hier, maar dat gaat met ups en downs! Mijn grootste geniet moment vandaag? Een grote friet van de Mac Donalds onderweg. Ik kon letterlijk alleen nog maar aan die vieze vette zoute frietjes denken en het was heerlijk. En ik was daarna ook echt een tijdje minder misselijk. Dus vooral toegeven aan die cravings!!
< Ja er is onderzoek gedaan maar niks gevonden. Domme pech zeggen ze.. Voor de zwangerschap van mijn zoon las ik over granaatappelsap en toen ik in verwachting was ben ik daar meteen mee begonnen,ik heb het tot week 22 gedronken en die zwangerschap is helemaal goed gegaan. Ik drink het nu weer. Dan heb ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan wat ik kan doen. Ik geef inderdaad ook gewoon toe aan de cravings. Wel met mate maar ik eet en drink waar ik zin in heb. Ik merk inderdaad ook dat ik me daarna een stuk beter voel.
Wat raar dat ze daar geen rede voor gevonden hebben. 5x is te veel voor toeval zou je denken. Wat een lange spannende weken dan zo. Voor mijn gevoel zit bij mij de spannende periode er al op omdat we een kloppend hartje gezien hebben.
Spannend @Lumihiutale , 9 weken duren lang! Ik heb vandaag niet gespuugd hoera. Ook amper fatsoenlijk gegeten en maar 2 glaasjes gedronken. Ik kijk niet uit naar de hitte.. blegh.. huis warmt al gestaag op.
Weten jullie trouwens al wat jullie gaan doen wbt nipt/combinatietest (en waarom)? Ik neig naar allebei niet.
Doen wij ook niet. Er komen verder geen afwijkingen oid voor in onze families dus de kans is klein. En het is best prijzig,de NIPT, dat speelt ook mee.