Jazeker, daarom weten al onze vrienden en familie het ook al vanaf dag 1 maar ik heb geen behoefte aan vragen op het schoolplein van willekeurige mensen..
Ik heb ook al een dikke pens. Vooral in de avond, dan zijn mijn darmen flink opgezet en dan heb ik echt een hele bolle buik. Ik ben vandaag ineens helemaal niet misselijk meer. Ik probeerde er zo veel mogelijk van te genieten, maar ik merk dat het me ook wel ongerust maakt.
Dat snap ik heel goed. Alleen mijn ouders en beste vriendin weten het nog van mij. Na de vakantie gaan we het aan de broers en zussen vertellen en na de termijnecho vertellen we het aan de rest van de mensen
@werk heb vandaag super lange dag gehad 9-21 en wat was ik de hele dag moe na het avond eten moest echt wel die knoop open om me pens ruimte te geven om nog verder te groeien Wat ben ik blij dat ik zo me bed in kan rollen.
Kloppend hartje gelukkig ❤️ Wel lastig meten dus dat was niet betrouwbaar belangrijkste dat het hartje klopt!
Wat fijn! @Loveischocola Super goed nieuws! inderdaad, meten is dan nog heel lastig. Bij mij was rond de 6 weken ook nauwelijks te meten, nu met bijna 8 weken was dat veel makkelijker en kon ook uitwendig. Weekje verder maakt al veel verschil, voor nu is het hartje zeker het belangrijkste.
Ja bij mijn vorige 3 zwangerschappen niet gehad, of ze hebben dit toch allesinds niet vermeld... Super fijn dat je het hartje kunnen zien hebt! Mijn buik kan soms ook al heel opgezwollen zijn!
Hier inderdaad ook al een buikje,kleding zit al niet meer lekker. En ik heb blijkbaar met mijn domme hoofd alle positiekleding weggedaan vorig jaar Ik wist zeker dat ik nog wat had maar volgens mijn man heb ik alles weggedaan..
Bij mij wisselt het per dag. Soms begint het pas rond het einde van de middag, soms al vanaf het moment dat ik wakker ben. Geniet van de dagen dat je even niet misselijk bent, al snap ik heel goed dat het je ongerust kan maken.
Het zegt echt helemaal niets, als de symptomen even weg zijn.. het ging gister zó goed qua misselijkheid dat ik dacht dat het mis was of ik bizar veel geluk had en het met 8 weken klaar was.. en toen kwam vandaag; weer hondsberoerd D: