Wel balen dat je je zo beroerd voelt op vakantie. Zijn jullie met een gezelschap? Dan kan je je misschien wat makkelijker afzonderen dan wanneer je alleen met het gezin bent.
Nee, zijn met zijn 3tjes! Maar vriendje laat mij bijna elke ochtend nog even liggen als zoontje wakker is, en namiddags ga ik tijdens zijn slaapjes ook lekker liggen. Ik doe het wel heel rustig aan, maar als je niet lekker bent is thuis zijn toch wel het fijnste. En die krentenbollen dus. Echt als je zwanger bent en in je hoofd hebt dat je ergens zin in hebt, dan is dat alles waar je nog aan kan denken. Tijdens mijn vorige zwangerschap at ik op een middag zo in mijn up 4 krentenbollen met kaas op
Dit weer hakt er aardig in zeg. Het is hier in huis 31 graden en ik kan eigenlijk alleen maar liggen. Zie de hele tijd zwart en sterretjes als ik op sta en super duizelig. Apart hoe geen zwangerschap hetzelfde is.. Hebben jullie hier ook last van? Tips?
Zelfde hier! Enige wat ik kan zeggen is rustig opstaan! Eerst even zitten en dan pas staan? Lekker je voeten in een koud badje? Ijsjes eten?
Ja precies, heb ik ook! En dan je daarna moeten vasthouden aan de tafel omdat je zo licht in je hoofd wordt
Genieten van af en toe een zout dropje nu het nog kan! Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik zoveel zin in zoute drop, en van de vk mocht ik er 2 per dag. Dus toen heb ik de grootste dropstukken gekocht die ik kon vinden
Succes met de echo's vandaag!! Ik mag vanaf vandaag ook officieel gaan aftellen, volgende week maandag de echo! Yesss!
Succes allemaal! Ik moet alleen de intake, mijn echo heb ik vorige week al gehad en het hartje klopte♡, dus is het nu niet spannend. Ik ben nu weer heel even thuis van vakantie voor mijn afspraak ( we waren maar 40min rijden, ook vanwege het eigen bedrijf van mijn man) helaas begint de misselijkheid weer op te zetten :s
Ja echt eindeloos idd! Ben net naar huis gegaan van werk. Vannacht niet geslapen en nu continu duizelig. Waarschijnlijk spanning. Hoop zo dat het goed is. Vorige keer de miskraam blijft nu in mn hoofd rond spoken.. Ga zo maar eens lekker slapen dan gaat de tijd ook wat sneller.