Bedankt allemaal. @Bollebelle niet met zekerheid maar grote kans één van de ernstige zoals Patau of iets vergelijkbaars. Zo werkt de natuur uiteindelijk ‘goed’ om het maar positief te bekijken
@Bollebelle, volgens mij was jij het die vd week postte dat je zo moe bent. Hier helaas hetzelfde, dood en doodmoe. Word moe wakker en kan na het ontbijt alweer gaan slapen. Lig nu ook weer in bed, baby slaapt gelukkig ook nu. Helaas zit er niet veel anders op dan afwachten en accepteren. Hopelijk voelen we ons over een paar weekjes energieker! Ik heb trouwens al een babypakje gekocht gister na de goeie echo haha
Erg hè.. ik heb vanmorgen m'n dochter naar school gebracht, beetje opgeruimd en toen weer 2 uur geslapen. Nu alsnog met geen stokslagen vooruit te krijgen
Ooh wat zal ik blij zijn als hier (België) de scholen in september terug van start gaan. De 3 kindjes zijn al thuis van midden maart door Corona en om ze nu nog bezig te houden... en dat met de vermoeidheid... ik tel de dagen af...
Oeee foto! Zo leuk! Ik sta ook te popelen om iets leuks te gaan kopen. De moeheid is wel echt een ding ja, duimen dat we snel weer fitter zijn en kunnen gaan genieten van getrappel in ons buik
Super leuk! Dit soort dingen moeten jullie verplicht delen hoor, niets zo leuk als spulletjes voor je toekomstige kindje te kopen
Dat is zo! Haha kan niet wachten tot we weten wat het is.. als meisje is gaan we écht helemaal los. Is het een jongen dan iets minder los omdat we natuurlijk alles voor R nog hebben. Gelukkig zit er ook uni kleding bij...
Lief!! Ik vind het zo'n raar en heerlijk idee als ik die kleertjes in m'n handen heb dat er over +/- 7 maanden een babietje in zit. Ik moet nu weer huilen als ik eraan denk :')
Wij hebben net een prachtige echo gehad (pretecho). Lieve kleine gummibeer ❤️ nu voelt het ineens pas echt echt
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/vieze-dingen-die-je-doet-wanneer-je-moeder-wordt-en-11-andere-herkenbare-situaties/ Voor de mama’s en aankomende mama’s
Ahaha ja echt zo! Ik was een keer de melk vergeten in de koelkast te zetten en gaan slapen. Nou huilen he de volgende dag
Mag ik ook meeschrijven? 31 juli had ik een positieve test. Naja eigenlijk 2 eerst een gewone en daarna een digitale voor de zekerheid. Helemaal verbaasd dat het in de eerste ronde raak was. Dit wordt mijn tweede kindje, bij dochter duurde het 9 maanden voordat het raak was. Moeders voor moeders is langs geweest, nog meer meiden die meedoen? Ook de eerste echo bij de verloskundige staat gepland. Deze is 25 augustus, wordt wel een inwendige omdat we niet zo goed weten hoe mijn cyclus loopt en hoe ver ik ben. Ik gok zelf dat ik nu 8 weken en 1 dag zwanger ben en dus 29 maart uitgerekend ben. Maar ik hoop de 25ste meer te weten en uiteraard een kloppend hartje te zien! Ik weet niet zo goed hoe ik mezelf op de lijst moet zetten.