uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Sorry voor mijn eerste gekke bericht, waarin ik reageerde op de lijst. De onderste is de goede!

2. MarKF

MarKF Lid

27 jul 2020
    9
    11
    3
    Vrouw
    Bedankt allemaal. @Bollebelle niet met zekerheid maar grote kans één van de ernstige zoals Patau of iets vergelijkbaars. Zo werkt de natuur uiteindelijk ‘goed’ om het maar positief te bekijken

3. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    @Bollebelle, volgens mij was jij het die vd week postte dat je zo moe bent.
    Hier helaas hetzelfde, dood en doodmoe. Word moe wakker en kan na het ontbijt alweer gaan slapen. Lig nu ook weer in bed, baby slaapt gelukkig ook nu. Helaas zit er niet veel anders op dan afwachten en accepteren. Hopelijk voelen we ons over een paar weekjes energieker!

Ik heb trouwens al een babypakje gekocht gister na de goeie echo haha :rolleyes:

Bollebelle vindt dit leuk.
  4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Erg hè.. ik heb vanmorgen m'n dochter naar school gebracht, beetje opgeruimd en toen weer 2 uur geslapen. Nu alsnog met geen stokslagen vooruit te krijgen :rolleyes:

5. motherof3

motherof3 Lid

16 mei 2020
    56
    83
    18
    Vrouw
    Ooh wat zal ik blij zijn als hier (België) de scholen in september terug van start gaan. De 3 kindjes zijn al thuis van midden maart door Corona en om ze nu nog bezig te houden... en dat met de vermoeidheid... ik tel de dagen af... :oops:

DaisyVA vindt dit leuk.
  6. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Oeee foto! Zo leuk! Ik sta ook te popelen om iets leuks te gaan kopen.

De moeheid is wel echt een ding ja, duimen dat we snel weer fitter zijn en kunnen gaan genieten van getrappel in ons buik :)

7. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Pittig met 3 kids thuis!! Wat een opluchting als je straks weer wat rust hebt!

8. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb al allerlei pakjes en pyjamaatjes gekocht :oops: kan het niet laten..

Lievekleine88 vindt dit leuk.
  9. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Dit heb ik gekocht :D

20200818_152025.jpg

Kirzy, Loveischocola, Cobon en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Suuuper schattig! Sokjes van koppies zijn ook echt fijn, blijven hier het beste zitten.

Lievekleine88 vindt dit leuk.
  11. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Super leuk! Dit soort dingen moeten jullie verplicht delen hoor, niets zo leuk als spulletjes voor je toekomstige kindje te kopen :D

12. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Dat is zo! Haha kan niet wachten tot we weten wat het is.. als meisje is gaan we écht helemaal los. Is het een jongen dan iets minder los omdat we natuurlijk alles voor R nog hebben. Gelukkig zit er ook uni kleding bij... :D

13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Lief!! Ik vind het zo'n raar en heerlijk idee als ik die kleertjes in m'n handen heb dat er over +/- 7 maanden een babietje in zit. Ik moet nu weer huilen als ik eraan denk :')

Bollebelle en Lievekleine88 vinden dit leuk.
  14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wij hebben net een prachtige echo gehad (pretecho). Lieve kleine gummibeer ❤️ nu voelt het ineens pas echt echt :)

Tuttebelleke, Fraser, Lievekleine88 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Lievekleine88 en Bollebelle vinden dit leuk.
  16. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Kirzy vindt dit leuk.
  17. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahaha ja echt zo! :roflmao:
    Ik was een keer de melk vergeten in de koelkast te zetten en gaan slapen. Nou huilen he de volgende dag:rolleyes::roflmao:

18. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Super!! Geniet van dit heerlijke nieuws!

Cobon vindt dit leuk.
  19. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Mag ik ook meeschrijven?
    31 juli had ik een positieve test. Naja eigenlijk 2 eerst een gewone en daarna een digitale voor de zekerheid. Helemaal verbaasd dat het in de eerste ronde raak was. Dit wordt mijn tweede kindje, bij dochter duurde het 9 maanden voordat het raak was. Moeders voor moeders is langs geweest, nog meer meiden die meedoen? Ook de eerste echo bij de verloskundige staat gepland. Deze is 25 augustus, wordt wel een inwendige omdat we niet zo goed weten hoe mijn cyclus loopt en hoe ver ik ben. Ik gok zelf dat ik nu 8 weken en 1 dag zwanger ben en dus 29 maart uitgerekend ben. Maar ik hoop de 25ste meer te weten en uiteraard een kloppend hartje te zien! Ik weet niet zo goed hoe ik mezelf op de lijst moet zetten.

Kirzy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina