Ik had hetzelfde (qua misselijkheid, helaas niet qua energie), en daarom een extra echo met 9+5 en die was prachtig misschien stelt dat je een beetje gerust. We hebben héél erg mazzel
Wat fijn zeg!! Het eerste fatsoenlijke wat ik kon eten waren ook pannenkoeken lang leve pannenkoeken! Ik hoop dat het langzaam maar zeker afneemt voor je..
Grappig! Merk ook dat ik op die momenten vooral moet eten waar in zin in heb, dat blijft meestal binnen.
Wat fijn dat je nu iets meer kan hebben. Hopelijk is de ellende bij jou ook snel voorbij en kan je beginnen met aankomen
Heel begrijpelijk! Hoop dat het snel voorbij vliegt en je weer wat kunt ontspannen. Voorlopig dan, want later wordt het ook weer een zenuwenbedoening denk ik.
Ja hele zwangerschap word enorm spannend. Gelukkig word ik met 37 weken ingeleid, als de groei goed is en anders eerder. Bij jou ook spannend. Sta je ook onder extra toezicht?
Zodra ik wil kan ik over naar de gynaecoloog of verloskundige én gynaecoloog. Voorlopig blijf ik lekker bij de verloskundige. Ik wil even nog niet het gevoel hebben dat het allemaal zo medisch is. De vorige zwangerschappen ging ik met 30 weken naar de gynaecoloog. Nu weet ik het nog niet. Ik kijk wel hoe ik me tegen de tijd voel. Voorlopig heb ik daar echt geen zin in. Ik denk dat ik voor 1 maart ga om in te leiden. Dan ben ik 37 weken en 3 dagen zwanger. Eerder dan 37 weken willen we niet, maar wachten tot 38 ook niet. Ik vind 1 maart wel een mooie datum. Het idee geeft me al een goed gevoel.
Het idee van een datum is ook wel erg fijn dan. Ik ben wel helemaal medisch.. en veel later dan 37 weken inleiden word de kans bij mij alleen maar groter dat weer mis gaat als de placenta weer dezelfde fout bevat.
Weet iemand rond welk termijn ze een geplande keizersnede doen? Ik heb vorig jaar een spoedkeizersnede gehad met 37,4 weken en ga nu weer voor een keizersnede. Doen ze dat rond de uitgerekende datum of eerder?
Oh geen fijn idee.. Bij mij is bij beide keren geen oorzaak gevonden. Dus tja.. wat slim is weten we toch niet. De 1e is met 34 weken overleden/geboren. Die grens kunnen we natuurlijk sowieso niet aanhouden. Lijkt me niet gezond. Mijn andere kinderen zijn met 38 weken geboren na inleiding.
@EerlijkeEva Nee 34 weken is idd geen doen dan...! Of moet heel duidelijk zijn dat buiten buik beter is dan in de buik..