@Cobon & @Fraser hier ook pannenkoeken cravings! Zo lekker! Andere dames als cravings? @Loveischocola begrijpelijk dat het zo spannend is! Hopelijk gaat je echo over een paar weken super mooi zijn! Hier een zwaar weekend achter de rug door ziek zoontje. Vannacht heeft hij ons de hele nacht wakker gehouden, hij bleef maar gillen.. ben zo gaar! Verder heb ik wat branderig/trekkend gevoel richting mijn lies. Zou dit bandenpijn zijn? Word toch wel weer zenuwachtig van dit soort dingen hoor! Nog dames die echo's hebben deze week?
Hier nog geen cravings... Wat balen dat je zoontje zo ziek is @Bollebelle Ik heb morgen mijn eerste echo zo spannend!
Ik heb ook geen cravings, ik luste toevallig pannenkoeken. Enige wat er hier goed in gaat is ijskoude galia meloen. Warm eten enz echt totaal niet. Succes morgen Aagje!
Moeders vr moeders probeerde me al tijdje te bellen op een verkeerd nummer. Vandaag een mail en gelijk zelf gebeld en vanavond komen me flessen haha!
Hangt ook van de baarmoeder af of het uitwendig of inwendig moet. Vorige zwangerschap alles uitwendig, deze inwendig.. ben benieuwd met termijnecho. Waarschijnlijk zit me baarmoeder nu verder na achteren
Ik had vorige zwangerschappen eerste echo altijd inwendig. Tweede soms ook. Nu de eerste uitwendig en was goed te zien. Bij tweede zwangerschap eerste echo wel uitwendig geprobeerd maar te onduidelijk. Heel wisselend hier dus. Nu was ik bin eerste echo ook al 7+5
@Bollebelle Dat denk ik ook als ik mijn eigen banner zie! Maar op zich scheelt het ook maar een paar dagen met jou Wil jij geen banner trouwens?
Hmmm ja, ben er te lui voor so far! Maar misschien na de termijnecho, als ik de ud weet. Het scheelt inderdaad niet heel veel, maar op deze termijn lijkt het wel zo hihi.
Vervolg moeders vr moeders.. of ik heb t verkeerd doorgeven of ergens anders mis gegaan. Maar ze kwam nog zonder flessen want volgens haar was ik pas za 6 weken. Euhm nee dan ben ik 10 weken... naja woensdag komen de flessen.. haha.. ben benieuwd wat hun zw test gaat zeggen