Mijn banner klopt wss niet. Is gebaseerd op de datum die ze bij de eerste echo gaven maar bij de tweede (onverwachtse) echo leek ik al verder. 3 september weer echo en die datum houden ze aan. Ben benieuwd!
Haha ik had bij moeders voor moeders echt een knaltest. Dikke vette streep meteen, ook wel eens leuk! Ze kwam bij mij ook zonder flessen vanwege corona brengt het vervoersbedrijf ze rechtstreeks bij de zwangere en niet meer bij de instructrice. Tenminste dat zei ze tegen mij. @inwendinge echo krijg ik idd omdat ze niet weten hoe ver ik ben. Ben heel benieuwd! Moet morgen ochtend dus hoef morgen niet eerst nog de hele dag af te wachten.
Jaaa! Alles was weer helemaal goed en het was ook al lekker aan het bewegen Ik ben nu weer thuis aan het werk, maar de moeheid overvalt me nu zo ineens! Waarschijnlijk de spanning van de echo.. kan mn ogen amper open houden
Fijn van de echo @Femm05 ! Al is de moeheid minder prettig Hopelijk ben je snel klaar en kun je snel je rust pakken
Een voorbarig vraagje.. ik was kraamzorg aan het googlen en er zijn een paar opties. Ik was niet zo tevreden met de vorige kraamzorg, maar dat is er natuurlijk maar eentje bij een groot bedrijf. Hoe kiezen jullie waar je je kraamzorg afneemt?
@Cobon de vorige keer hebben we voor een grote organisatie gekozen, zodat mocht er geen klik zijn, er makkelijk een andere kraamzorg kon komen. En dat er ook altijd een kraamzorg beschikbaar zou zijn, dat ze niet vol zouden zitten ofzo. Dat was eigenlijk het enige waar wij naar hebben gekeken.
Ik heb folders en websites/facebook bekeken en gekeken wat spreekt mij aan. En later me man ook laten kijken en we kozen hetzelfde. Deze gaan we nu weer nemen!
Ook wij hebben een grote organisatie gekozen, met het idee dat je dan een grotere kans hebt dat er iemand beschikbaar was. Mijn vk raadde ons dat ook aan destijds!