Jaa dat hadden wij met J vorig jaar. Hadden dus maar halve dagen omdat die vrouw 2 gezinnen had. Was wel een tegenvaller.
In sommige periodes zijn zoooveeel geboortes. Nu verwachten ze in nov/dec/jan toch ook meer dan normaal de “lockdownbaby’s”
Iemand vroeg hier naar cravings.. nou die heb ik! En wel precies hetzelfde als bij mn 1e zwangerschap. Ik wil een snoepzak! Met allerlei soorten snoep. Ben normaal totaal geen zoetekauw maar nu dus wel weer. Ben geneigd morgen na de echo de jamin in te gaan en een snoepzak te kopen Verder helaas ook weer kotsmisselijk, werd juist minder maar sinds paar dagen weer volop aanwezig. @Tuttebelleke veel plezier morgen ook met de echo!
Sowieso met 37 weken ingeleid dus begin maart haha, hopen dat deze goed doet in de buik en niet eerder komt vanwege baarmoeder afwijking. Nu heeft R daar ook niks van aangetrokken maar toch
Over de kraamzorg.. de verpleegkundige in t ziekenhuis zei dat we voor 12 weken echt ons ingeschreven moeten hebben voor een kraamverzorgster omdat het idd mega druk is. Voor degenen die ook onder behandeling vd gynaecoloog staan en niet naar een verloskundige gaan: hoe doen jullie dat met de nacontroles in de kraamweek? Alsnog via een verloskundige of bv via de huisarts?
@Lievekleine88 bedankt! En gewoon lekker die snoepzak halen! Hoeft hem niet in 1 keer leeg te eten (al mag dat natuurlijk wel )
Mooi kloppend hartje gezien op de echo! Alles was goed. Ben alleen geen 9 weken maar 7 weken en 4 dagen. De termijnecho is dus ook een stukje opgeschoven naar 23 ste. Uitgerekende datum is nu 9 april 2021. Ik moet dus op zoek naar een ander topic
@Lievekleine88 zeeeeeker halen!! En er enorm van genieten!! @Aagje90 Je bent hier ook welkom hoor! Als ik weer pas met bijna 42 weken beval scheelt dat ook niet zoveel
Ik heb trouwens zoveel last van mijn darmen, ik laat heel de dag scheten en ben zo opgeblazen. Mijn buik voelt heel de tijd zo vol.. Hebben meer hier last van?
Wat lief dat ik hier mee mag blijven schrijven! Dan doe ik dat lekker, voelt toch vertrouwder en jullie zijn zo gezellig
@Aagje90 fijn dat de echo goed was. En gewoon lekker hier blijven hoor. @Femm05 fijn! Zo schattig om te zien he zo n klein mensje♡
Wat fijnnnn!!! Van die echo! En dat van de vermoeidheid is helaas heel herkenbaar haha. Moet me echt door de werkdag heen slepen.
Nee joh gewoon blijven kletsen! Ik had het de vorige keer andersom. Dacht september maar bleek augustus uitgerekend. Hebben we het heus gezellig om gehad hoor en gefeliciteerd !
Hoihoi, Ik heb dit topic net ontdekt en het lijkt mij leuk om mee te schrijven! Bij mijn eerste 2 kinderen was ik erg actief hier. Op dit moment ben ik 10 weken zwanger van de 3e, maar dit kindje draag ik voor mijn broer en zijn vriend. Dus een hele spannende tijd voor ons drie. Ik ben als het goed is 23 maart uitgerekend, we hebben met 8 weken een goede echo gehad en hebben volgende week maandag de termijn echo + intake. Hoe kan ik mijzelf op de lijst zetten? Groetjes miranda