Wat veel!! Ik verwacht 3 sept ook wel vooruit gezet te worden want met die extra echo tussendoor leek ik verder maar vijf dagen vast niet haha.
Bijna Hier ook al een zichtbaar buikje, maar idd net dat t ook kan zijn dat ik een opgezette buik heb dus voel me er nog niet helemaal prettig bij.
@Lievekleine88 de 'vind ik leuk' slaat op je bijna lege zak snoep, niet op je onprettige gevoel @mrsd ik had ook echt niet verwacht dat ik zoveel dagen extra zou krijgen! Bij de vorige echo (8.6) gaf het beeld 9.1 aan, dus ook maar 2 dagen. En aangezien termijnecho's ook vanaf 9 weken mogen (volgens mij), dacht ik ook dat het daar wel bij zou blijven. Maar ik klaag niet hoor
Gaan jullie allemaal een geslachtsbepalings echo doen? Ik kreeg gisteren trouwens de mail van de verloskundige praktijk, dat bij controles zonder echo je weer alleen moet komen ivm de stijgende corona gevallen hier . Super stom, maar blij dat met de echo's nog wel samen mag.
Echt balen is het, bij gyn hebben wij gelukkig uitzondering dat we samen mogen komen. Daar was sowieso nog alleen en bij medische echo’s samen. zoo mijn kratjes zijn er en mag plassen haha
@Bollebelle gaan jullie graag samen naar die reguliere controles van de verloskundige? Die zonder echo? Hier waren ze nooit zo bijzonder wat ik me kan herinneren; hartje luisteren, bloeddruk meten, wegen, buik voelen en de voortgang wordt besproken. Ik stond vaak met 20 min weer buiten
Yup, ik sleepte hem mee naar elke afspraak. Scheelt wel dat mijn vriend wat dat betreft heel flexibel is qua werk, hij werkt in de buurt en zorgt er dan gewoon voor dat hij geen afspraken heeft. Al met al kost het hem max een uurtje. Op die manier voelde het toch nog iets meer als iets van ons samen? Vooral op het begin als je nog niks voelt of alleen jij het voelt is het zo ongrijpbaar voor ze (althans, dit merkte ik bij mijn vriend heel erg )
@Loveischocola succes met plassen hihi. Ben benieuwd hoeveel je verzameld in een week en of de geur een beetje te doen is. Zit er wel een dop op de flessen? (Vast wel, maar ik heb geen idee!)
Ugh ik ben trouwens weer zo misselijk al de hele dag, pfff.. Niets helpt! Ik denk dat de vermoeidheid ook meespeelt. Zoonlief was vannacht elk uur wakker en ik was vandaag de gelukkige die vroeg mee op mocht staan (5.30 ). Mijn nieuwe craving (voor zolang het duurt): koude melk
@Bollebelle Ik ben ook benieuwd! Ja er zitten gewoon doppen op, en de fles schijnt wel een geur te hebben... en elke dag een nieuwe fles scheelt hopelijk wat.. ben benieuwd laat het wel weten. Deze eerste week is niet een hele week. Di lever ik ze in en krijg ik weer nieuwe... Ik eet bij erge misselijkheid volkoren koekjes van de aldi. Zijn lekkerste ook voor maagzuur ideaal. En toch regelmatig eten hoeft niet veel te zijn.
Wij gaan wel voor geslachtsbepaling ja maar ik weet nog niet wanneer. Misschien valt mijn afspraak bij de gynaecoloog op 16 weken, dan wacht ik daar op. Maar misschien lukt dat wachten wel helemaal niet haha
Wij gaan ook voor een geslachtsbepaling! Al duurt dat nog een hele tijd haha. Kost bij ons 39 euro en dan krijg je foto en usb stick mee. Is niet bij mijn eigen verloskundige want die doen verder geen pret echo’s. Ik wil onze dochter ook meenemen naar de geslachtsbepaling. We gaan het haar het weekend na de termijnecho vertellen. Weten jullie andere kinderen al dat ze een broertje of zusje krijgen? En wanneer hebben jullie het verteld? Het liefst vertel ik het haar nu al maar het is nog zo pril en duurt dan nog zo lang. Ze is pas 3 maar wilt zo graag een broertje of zusje.
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 17 maart 18 maart Cobon - 33 jaar - 2e kindje Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 19 maart EerlijkeEva - 36 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje Fraser - 27 jaar - 2e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje 23 maart 24 maart Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 25 maart 26 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar - 2e kindje regenboogbaby word eerder ingeleid. AnneAn - 25 jaar - eerste kindje Mrsd - 30 jaar - derde kindje 28 maart MissyMoo - 35 jaar - 8e kindje Lievekleine88 - 32 jaar - 2e kindje 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje 9 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken 31 augustus - Fraser - termijnecho 31 augustus - Kirzy - termijnecho 31 augustus - Sunrose - termijnecho 2 september - Loveischocola- termijnecho gyn 3 september - mrsd - termijn echo 4 september - Lizra - termijnecho 4 september - EerlijkeEva - termijnecho 7 september - Striae - termijn echo + afspraak vk 8 september- Bollebelle - termijn echo + afspraak vk 9 september - Femm05 - termijnecho 9 september - Cobon - termijnecho 11 september - motherof3 - vk echo 11 september - Aagje90 - intake vk 16 september - Tuttebelleke - geslachtsbepaling 18 september - EerlijkeEva - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Aagje90- afspraak vk 23 september - Aagje90 - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly