uitgerekend 16 t/m 31 maart 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Slowly, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Mijn dochter hoorde me gillen tegen m'n vriend dat er een streepje stond (ik was nogal verbaasd) ;) dus ze kwam uit haar
    slaapkamer even kijken wat er aan de hand was haha. Ik had van tevoren met haar gepraat over wanneer ze het wou weten en dat het mis kan gaan etc, maar ze is ook al 8 dus dat is anders dan wanneer ze klein zou zijn natuurlijk. Alhoewel ik vrij open ben, naar wat past bij de leeftijd.

2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Kinderen zijn ook vrij flexibel vaak met slecht nieuws...En kunnen soms beter mee omgaan dan wij

3. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja klopt. En ze zou het hoe dan ook heel goed meekrijgen als dat zou gebeuren en ik verdrietig zou zijn, dus dan kan ze ook maar beter weten wat er aan de hand is.

4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Ja, na overlijden van R meisje van vriendin. Jou baby is dood net als mijn papa.. en ging verder spelen.

EerlijkeEva vindt dit leuk.
  5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahh.. ja maf hè, het lijkt wel of kinderen dingen constateren en dan moving on.

6. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.260
    12.636
    113
    Vrouw
    Ja, en ik denk ook dat goed is dat ze leren om ermee om te gaan. Ipv alles wat niet goed gaat ect bij ze weg te houden. Teleurstelling en verdriet/verlies hoort er helaas bij allemaal.. en zal wel per kind verschillen hoe ze ermee omgaan natuurlijk..

Lievekleine88 en Cobon vinden dit leuk.
  7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Dat geloof ik ook :)

8. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    Hier weet onze dochter (bijna 3) er ook al van. Ze had het continu over 'mama's dikke buik'! Dus een week of 2 geleden hebben we gezegd dat er een baby in zit. Ze vindt het prima :)

9. EerlijkeEva

EerlijkeEva Actief lid

8 mrt 2020
    183
    162
    43
    Vrouw
    Ik heb het met mijn kinderen (11 en 9) al besproken toen ik alleen de wens had haha. Ik wilde weten hoe ze erover zouden denken en of ze het ook wilden. Natuurlijk heel enthousiast. Paar maanden daarna heb ik pas mijn man verteld hoe of wat. Overhalen kostte niet veel tijd en eerste ronde raak.

Wij gaan met 14 weken trouwens de geslachtsbepaling laten doen.

Kirzy, Loveischocola en Bollebelle vinden dit leuk.
  10. Bollebelle

Bollebelle Actief lid

21 mrt 2019
    446
    328
    63
    Vrouw
    Onderwijs
    Randstad
    Haha wauw!! Zeggen ze dat dan niet tegen je man?

Mijn zoontje is pas 1 dus we vertellen het hem dagelijks maar hij heeft geen idee. Tijgert ook lekker vol over mijn buik heen :roflmao:

EerlijkeEva en Lievekleine88 vinden dit leuk.
  11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ah leuk hè! Ik heb het er ook veel met m'n dochter over gehad voor het zo ver was, wel bijzonder als ze wat ouder zijn vind ik :) ze wil wel graag een zusje en wat minder graag een broertje o_O

EerlijkeEva en Kirzy vinden dit leuk.
  12. Lievekleine88

Lievekleine88 Bekend lid

17 jul 2020
    641
    593
    93
    Vrouw
    Haha same here met onze dochter van 11 maanden

13. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    haha ben bang dat we toch nog maar even wachten tot we het dochter vertellen. Zelfs toen ik niet zwanger was en er niet eens mee bezig was, heeft ze tegen de bakker verteld dat ze een broertje kreeg. en ik maar nee hoor, klopt niet, ik weet van niks. haha. bedankt he kind!

EerlijkeEva en Bollebelle vinden dit leuk.
  14. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Die van ons zijn bijna vier en twee. Als de oudste het weet weet iedereen het denk ik. Dus ze moeten nog even op het nieuwtje wachten ;)

15. mrsd

mrsd Actief lid

10 nov 2015
    302
    288
    63
    NULL
    NULL
    Rustig hier vandaag

16. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ooohw slecht misschien maar kon het niet laten.
    Had gister ineens zo een drang om het hartje te horen. Kon gewoon echt niet wachten tot maandag:oops:
    Dus gister met de doppler even geluisterd. Vond m meteen. Na nog geen 10 sec weer eraf gehaald. Had alleen even bevestiging nodig ofzoo_O

Hoe gaat het verder met iedereen? Nog leuke plannen dit weekend?

Hier komt zondag nog een tante voor J zn bday. (Nog meer speelgoed:roflmao:)
    Verder geen plannen. Straks maar even boodschappen doen. Altijd een feest:rolleyes:

EerlijkeEva vindt dit leuk.
  17. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    @Kirzy fijn dat je zelf het hartje kon horen! Snap dat die bevestiging af en toe heel fijn is :) Het is nu echt maar een beetje wachten op een echo of tot het moment dat we ze gaan voelen natuurlijk.

Wij hebben lekker he-le-maal niks gepland dit weekend! Dat is eigenlijk echt een unicum :) Best kans dat we ons stierlijk gaan vervelen en uiteindelijk toch nog van alles gaan ondernemen, maar ik heb eigenlijk wel zin in lekker helemaal niks :D

Verder ben ik hier druk aan het zoeken naar leuke jongensnamen. De meisjesnaam hebben we al een aantal jaar, maar voor een jongen vinden we het nog erg lastig. En nu er best wat mensen zijn die denken dat het een jongen wordt a.d.h.v. de nub- en skull-theorie beginnen de zenuwen wat toe te slaan. Het zou natuurlijk vervelend zijn als we geen naam kunnen vinden waar we echt verzot op zijn. Al hebben we gelukkig nog even :)
    Hebben jullie al namen vast staan?

Kirzy vindt dit leuk.
  18. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Tuttebelleke Ja was zo bizar met J nooit zo een drang gehad. Maar moest en zou even luisteren:roflmao:

Hier nog geen namen. We wachten eerst de geslachtsbepaling af en gaan dan nadenken. Bij ons in de fam is traditie dat jongens 3 namen krijgen en meiden 2.( fam naam is van adel, de arme tak helaas ahah) Om weer 3 namen te moeten verzinnen is wel weer wat:roflmao:

Mijn vriend heeft t hele weekend avond dienst dus bijna hele dag alleen met J. Vanmiddag misschien nog even fietsen of wandelen.

19. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    :roflmao: de arme tak van adel? Lichtblauw bloed? :roflmao:
    En de arme tak zal nog steeds welvarender zijn dan het rijke plebs ;)

En wandelen of fietsen zullen wij ook vast nog wel doen als het weer een beetje mee zit. Of wellicht mag man dat lekker doen en ga ik op bed liggen ofzo :cool::D

20. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahaha jaaa dat is zeker waar!

Oohw dat zou helemaal lekker zijn, kan jij mooi even plat en je man lekker de hort op. Ik zeg: ideaal!

Tuttebelleke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina