Wauw meiden! Wat een mooie echo’s! Dikke knuf voor alle meiden die zich niet lekker voelen! Hopelijk gaat het snel beter! Vandaag was onze vakantie voorbij dus moest er weer gewerkt worden. Wel iets last van m’n rug maar viel me reuze mee! Hoop dat dat zo blijft
Sorry voor het niet meekletsen. Ik moet nog steeds gecontacteerd worden over een termijnecho. Dat duurt zeg! Ik voel me weer een beetje beter. Niet meer zo moe, en minder misselijk, alhoewel ik nauwelijks misselijk ben geweest. Vannacht droomde ik dat ik zwanger was van een vijfling. Ik werd echt paniekerig wakker. Het leek zo echt, en zoveel werk! Leuk al die echo's! Ik wil ook!!!
@Sunrose wat bijzonder he ♡♡♡ Met de echo vandaag dat ik het zag bewegen kwam het bij mij ook echt echt binnen dat er een mensje groeit in mijn buik. Het blijft gewoon een wonder
@MissyMoo fijn dat het wel goed gaat met de zwangerschap en dat je je weer iets beter voelt Heb jij nog helemaal geen echo's gehad? Dat duurt dan inderdaad erg lang zeg! Is dat beleid bij jullie?
Bahhhhh even klagen hoor. Ik ben zo extreem vermoeid!! Weet dat het er bij hoort maar futloos als ik nu ben heb ik me nog noooit eerder gevoelt.
Ik klaag met je mee, het valt mij ook tegen. Ik blijf op bed vandaag en geef het op. Er zit echt heel weinig anders op dan eraan toegeven.. Sterkte!! ❤️
Net maar even mijn banner gewijzigd aangezien die van nodapp problemen geeft op zp. https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ Via deze link kan je een banner fiksen van zp zelf. Beetje saai maar goed.
Klopt, de termijnecho rond 12 weken, en niets ervoor. Ik had in ieder geval al wel verwacht te horen wanneer ik mag, aangezien ik over twee weken 12 weken ben. Ik wacht nog een week, en anders maar even aan de bel trekken.
Jazeker, mijn man heeft een video gemaakt en blijf het steeds bekijken. Heel bijzonder. Doe jij dat ook videos maken van de kleintje bij de echo? Ik zag trouwens dat je ongeveer even ver bent als ik en dat 19 maart 2021 je uitgerekende datum is. Bij mij was het 18 maart en is na de laatste echo gezet op 14 maart. Echter qua termijn was het gewoon hetzelfde. Dat is ook wel weer bijzonder, dat het zo verschillend van elkaar kan zijn..
Bij de vk hier kan je een usbtje kopen en daar worden alle echo's dan op opgenomen. Ideaal. Dus kan je lekker spieken wanneer je wilt. Alleen zonder geluid maar goed dat maakt ook niet uit. Jaa gek he die verschillen. Ach je hebt zoiets toch niet in de hand. Je hebt wel een mooie datum nu 14 maart ( mijn bday) Hoe voel je je verder?
Super al die mooie echo's! Ik wil ook haha!! Ik merk dat ik momenteel wat stiller hier ben, ik denk omdat ik het ook druk heb met werk weer. Vanmorgen een hele dag fysiek onderwijs gegeven en ik was me toch moe achteraf! Verder lijkt de misselijkheid iets meer onder controle, als in het is er nog wel maar als ik gewoon meer eet is het nu wel te doen. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Wie hebben er allemaal nog echo's komende dagen? Ook bizar dat een paar al geslachtsbepaling hebben binnenkort! Fijne dag allemaal
Oja, ik merk momenteel ook wel dat ik soms onzeker word van lezen op het forum. Als je hier in sommige topics kijkt lijkt de kans op bijvoorbeeld een ma zoveel groter dan deze in werkelijkheid is. Door die verhalen te lezen word ik zelf weer onzeker..