Dank je. Super verdrietig hier. In het begin met de testen, die onzekerheid, en ik begon er net een beetje in te geloven dat er een babytje aan zat te komen.
Vandaag de miskraam. Heftig! Ik had geen idee. Ben de hele dag al bezig, had om de twee minuten weeen. Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe, en pracht babies. Ik kom nog wel eens spieken.
Ja bij mij waren alle bloedwaardes goed, vitamine d was met 0.3 onder de norm. Dus die ga ik bijslikken.. En weet mijn bloedgroep.. 0 positief.. Hebben ze dat ook bij jou gecheckt?
Ooh dat is toch wel geruststellend en fijn dat je extra echo's krijgt.. Dat is leuk om later op terug te kijken.
Bloedgroep wist ik al. AB negatief. Met J moest ik de prik voor rhesusfactor tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Volgens mij moet ik dan tijdens deze zwangerschap 1 prik. Maar dat weet ik niet zeker. Zal ik nog ff navragen
@Kirzy Nee als goed is moet je weer twee prikken hebben. Hier ook negatief bloedgroep. Na curettage moest ik er ook 1. En bij R twee tijdens en na
1 voor tijdens de zwanger en bevalling te beschermen, degene erna voor de periode erna te beschermen en volgende zwangerschap