Bedankt! Jeetje wat ben ik weer onwijs nerveus. Deze voelt toch een beetje als cruciaal ofzo.. Hopelijk een goede echo, dan gaan we het vanavond aan familie vertellen. Ik ben tegelijk met mijn zus zwanger (zij is nu 20 wkn). Super leuk!
Heb net termijn echo gehad, alles was goed! Ben 3 dagen vooruit gezet dus 25 maart uitgerekende datum!
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 17 maart 18 maart Cobon - 33 jaar - 2e kindje 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje 23 maart 24 maart Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine 88 - 32 jaar - 2e kindje 26 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar - 2e kindje regenboogbaby word eerder ingeleid. AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 28 maart 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje 9 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken 7 september - Striae - termijn echo + afspraak vk 7 september- AnneAn - termijn echo 8 september- Bollebelle - termijn echo + afspraak vk 9 september - Femm05 - termijnecho 9 september - Cobon - termijnecho 11 september - motherof3 - vk echo 11 september - Aagje90 - intake vk 16 september - Tuttebelleke - geslachtsbepaling 16 september - Loveischocola - controle gyn 18 september - EerlijkeEva - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Sunrose - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Cobon - geslachtsbepaling 18 september - Aagje90- afspraak vk 22 september - Fraser - controle + hartje luisteren 23 september - Aagje90 - termijnecho 25 september - Kirzy - geslachtsbepaling 30 september - Loveischocola - controle gyn 2 oktober - EerlijkeEva - controle vk 7 oktober - Mrsd - controle vk plus echo 15 oktober - Loveischocola- controle gyn 26 oktober - Kirzy - 20 weken echo 9 november - Kirzy - controle vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo[/QUOTE]
Bedankt. Sorry dat ik een tijdje afwezig was geweest. Ik ben echt heel erg ziek van het zwanger zijn. Mijn echo was goed, helaas ben ik wel 5 dagen terug gezet. Dus ik ben nu 31 maart uitgerekend.
Fijn dat de termijnecho's goed waren! Hier vanmiddag gebeld door de verloskundige dat de nipt ook helemaal in orde was Fiiiijjjnn!!
Beterschap @Striae Fijn dat de echo goed was! @Tuttebelleke wat goed! Altijd lekker om te weten dat de nipt in orde is!
Ja klopt, bij mijn doelgroep hadden ze het over c negatief, maar het schijnt bijna nooit voor te komen. Ze gaan met 27 weken opnieuw prikken en indien nodig wordt er een prik en extra echo's geregeld. Voor mij is dit nieuw dus best spannend.
Bij mij zeiden ze ook nou je kan wel bloed gaan geven aangezien je bloedgroep bijna niet voorkomt Extra echo's had ik niet. Alleen die prik en verder niks. Ja is sws spannend allemaal toch. @ kinkhoestvaccinatie gaan jullie deze halen? Ik wel iig met J ook gedaan
Kinkhoest vaccinatie was nog niet toen ik zwanger was van de eerste! Weet er weinig van, maar denk dat ik het wel doe. Heb 1,5 jaar geleden kinkhoest gehad en dat was echt geen pretje, laat staan voor een baby..
@Kirzy ik denk ik wel. Tijdens mijn vorige zwangerschap was die prik er nog niet, dus de informatie over hoe of wat heb ik nog niet, maar wij doen het volledige vaccinatieprogramma, dus lijkt me dat ik die prik ook ga halen. @Bollebelle veel plezier bij de echo
Nee ga ik zéker niet doen. Ik neem nog geen paracetamol, dus hoef die gifspuit ook niet tijdens mijn zwangerschap.
Ik laat hem ook weer zetten, met R ook gedaan toen moest ik hem nog zelf betalen. @Bollebelle Succes en veel plezier met de echo!
Dank! Super veel zin in maar wel weer spannend hoor!! Ik ga ook de prik halen, vorige keer ook gedaan. Toen hadden ze hem in mijn been gezet en heb ik zoveel spierpijn ervan gehad. Probeer daar altijd aan te denken als mijn zoontje O zo zielig is na een vaccinatie.