@Loveischocola jaa moest m met J ook nog zelf betalen. @EerlijkeEva grappig dat toch iedereen er anders over denkt
Ja haha Het is ook één van de redenen waarom ik nog twijfelde of ik nog een kind wilde. Dat gezeur met het consultatiebureau heb ik bijvoorbeeld écht geen zin in. Ik wil die zooi eigenlijk helemaal niet meer in mijn kinderen laten spuiten. Die van 11 en 9 zijn tot en met hun 4e gevaccineerd. Die laatste bij mijn dochter wilde ik al niet, maar toch maar gedaan. Maar zeggen alle vezels in mijn lichaam NEE.
Wat maakt dat jij er zo op tegen bent? Je hebt het over zooi, maar als niemand zijn kinderen meer laat vaccineren dan komen al de oude kinderziektes weer terug, waar jaren geleden veel kinderen aan gestorven zijn. Dat zijn voor mijzelf de afwegingen. Ik heb bij mijn zoon de kinkhoestvaccinatie wel gehad. Alleen nu twijfel ik een beetje. Aangezien er vanwege corona toch maar beperkt kraambezoek zal komen is de kans op kinkhoest de 1e weken wel erg klein. Aan de andere kant scheelt het weer een prikje voor mijn kind. Dus ik ga er nog even over nadenken
Fijn dat er weer goede echo’s waren! @Bollebelle veel plezier vandaag bij de echo NIPT hier ook goed! Super snelle uitslag, woensdag geprikt en vandaag de uitslag. Ook geen nevenbevindingen gevonden.
Joeeee! Hier ook een picobello termijnecho. Ik voel me het gelukkigste mens op aarde op het moment. Wat een geluk dat we dit mee mogen maken! Hihi tranen in mijn ogen, hormonen gaan lekker . We hebben 9 oktober geslachtsbepaling!
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 17 maart 18 maart Cobon - 33 jaar - 2e kindje 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. 23 maart 24 maart Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine 88 - 32 jaar - 2e kindje 26 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar - 2e kindje regenboogbaby word eerder ingeleid. AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 28 maart 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje 9 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken 9 september - Femm05 - termijnecho 9 september - Cobon - termijnecho 11 september - motherof3 - vk echo 11 september - Aagje90 - intake vk 16 september - Tuttebelleke - geslachtsbepaling 16 september - Loveischocola - controle gyn 18 september - EerlijkeEva - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Sunrose - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Cobon - geslachtsbepaling 18 september - Aagje90- afspraak vk 22 september - Fraser - controle + hartje luisteren 23 september - Aagje90 - termijnecho 25 september - Kirzy - geslachtsbepaling 30 september - Loveischocola - controle gyn 2 oktober - EerlijkeEva - controle vk 7 oktober - Mrsd - controle vk plus echo 9 oktober - Bollebelle - controle vk + geslachtsbepalings echo 15 oktober - Loveischocola- controle gyn 26 oktober - Kirzy - 20 weken echo 9 november - Kirzy - controle vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo
Dromen jullie ook zo vaag trouwens? Vannacht hadden wij toch een meisje gekregen terwijl we een jongetje zouden krijgen. Dus ik had geen kleertjes. Vriendin van mij geappt of zij kleertjes had. Toen moest ik maar naar de lidl gaan Tussendoor ook nog opzoek naar een woning en borstvoeding aan het geven. Was een druk nachtje dus
Haahaha, klinkt als een intense droom @Kirzy! Ik droom ook heel bizar en zoveel.. Elke nacht weer is het raak, vermoeiend!
Super fijn alle goeie echo's en nipt uitslagen!! @Kirzy hahaha klinkt idd als een drukke nacht Ik droom ook heeeel veel en heeel bizar, soms ook nachtmerries. Had ik bij mn vorige zwangerschap ook
Goedemorgen! Ik mag om 13.30, weet niet waarom (heb met 9 weken mooie echo gehad) maar ben erg zenuwachtig.
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 18 maart 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. 23 maart 24 maart Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine 88 - 32 jaar - 2e kindje 26 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar - 2e kindje regenboogbaby word eerder ingeleid. AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 28 maart 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje 9 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken 9 september - Femm05 - termijnecho 9 september - Cobon - termijnecho 11 september - motherof3 - vk echo 11 september - Aagje90 - intake vk 16 september - Tuttebelleke - geslachtsbepaling 16 september - Loveischocola - controle gyn 18 september - EerlijkeEva - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Sunrose - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Cobon - geslachtsbepaling 18 september - Aagje90- afspraak vk 22 september - Fraser - controle + hartje luisteren 23 september - Aagje90 - termijnecho 25 september - Kirzy - geslachtsbepaling 30 september - Loveischocola - controle gyn 2 oktober - EerlijkeEva - controle vk 7 oktober - Mrsd - controle vk plus echo 9 oktober - Bollebelle - controle vk + geslachtsbepalings echo 15 oktober - Loveischocola- controle gyn 26 oktober - Kirzy - 20 weken echo 9 november - Kirzy - controle vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo