@Loveischocola fijn! Maarrrr... ze hebben niet naar het geslacht gekeken? Ik dacht dat je ook van plan was om dat te vragen
@Kirzy @Loveischocola, sinds het begin van mijn zwangerschap heb ik last van rare angstgevoelens, misschien is dit er ook een van. Dus wellicht de hormonen? Maar hoorde ook van een vriendin dat haar verloskundige het haar afgeraden heeft, omdat vaccinaties tijdens zwangerschap nog niet heel lang bestaat. En dat de effecten op moeder en kind tot dusver onbekend zijn. Aan de andere kant denk ik als het echt gevaarlijk zou zijn waarom wordt er dan uberhaupt bewust de risico genomen?
Ohw wat vreemd. Mijn vk zei juist dat ik me hierover niet ongerust hoef te maken. Lijkt mij ook dat het nu niet voor niks een vaccinatie is die vergoed word. Maar goed het blijft ieder zijn eigen keuze natuurlijk. Vorige keer met J totaal geen last gehad van de vaccinatie en voor zover ik kan zien hij ook niet
Bij mij precies hetzelfde. Ik had toen ook gezien dat hij al jaren in het buitenland gegeven werd dus ookal was het hier toen nog vrij nieuw waren er wel al ervaringen van jaren geleden. Ik heb er toen nog zelf voor moeten betalen, wel fijn dat het nu gratis is
@Sunrose het word al jaren in buitenland gegeven idd. Nederland is een land wat enorm voorzichtig is met (nieuwe) vaccinaties en eisen zijn ook veel strenger hier. Maar moet wel goed voelen natuurlijk
♡ Uitgerekend 16 - 31 maart 2021 ♡ 11 maart Tuttebelleke - 34 jaar - 2e kindje 14 maart Sunrose - 34 jaar- 1e kindje 16 maart Cobon - 34 jaar - 2e kindje 18 maart 19 maart EerlijkeEva - 37 jaar - 3e kindje (eigenlijk 5e) Fraser - 27 jaar - 3e kindje Kirzy - 33 - 2e kindje 20 maart Vergeetmijnietje - - 2e kindje 21 maart 22 maart Morgenzon - 32 jaar - 9e kindje. 23 maart 24 maart 25 maart Mrsd - 30 jaar - 3e kindje Lievekleine 88 - 32 jaar - 2e kindje Femm05 - 32 jaar - 1e kindje 26 maart Striae - 25 jaar - 2e Kindje Motherof3- 32 jaar - 4e kindje Bollebelle - 30 jaar - 2e Kindje 27 maart Loveischocola - 36 jaar - 2e kindje regenboogbaby word eerder ingeleid. AnneAn - 25 jaar - eerste kindje 28 maart 29 maart Lizra - 34 jaar - 3e kindje 30 maart 31 maart Rowandhh - 31 jaar - 1ste kindje 9 april Aagje90 - 30 Jaar - 2de kindje Afspraken 16 september - Tuttebelleke - geslachtsbepaling 16 september - Loveischocola - controle gyn 18 september - EerlijkeEva - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Sunrose - geslachtsbepaling (pretecho 14 weken) 18 september - Cobon - geslachtsbepaling 18 september - Aagje90- afspraak vk 22 september - Fraser - controle + hartje luisteren 23 september - Aagje90 - termijnecho 25 september - Kirzy - geslachtsbepaling 28 september - Femm05 - controle vk 30 september - Loveischocola - controle gyn 2 oktober - EerlijkeEva - controle vk 5 oktober - Lizra - Controle vk 6 oktober - Lizra - geslachtsbep. 20.40 uur. 6 oktober - Loveischocola - controle gyn 7 oktober - Mrsd - controle vk plus echo 8 oktober - Femm05 - geslachtsbepaling 9 oktober - Bollebelle - controle vk + geslachtsbepalings echo 15 oktober - Loveischocola- controle gyn 21 oktober - Tuttebelleke - 20 weken echo 22 oktober - Cobon - 20 weken echo 26 oktober - Kirzy - 20 weken echo 29 oktober - Femm05 - 20 weken echo 5 november - Lizra - 20 weken echo 9 november - Kirzy - controle vk 3 december - Lizra - controle vk ------------------------------------------ jongen (1) | meisje (0) | verrassing (0) ♡ Wat denk je dat het wordt? ♡ loveischocola - Meisje ♡ Tuttebelleke - Jongen ♡ - GOED Cobon - Jongen ♡ Kirzy - Meisje ♡ Lizra - Jongen ♡ Lievekleine88 - Jongen ♡ Femm05 - Meisje ♡ EerlijkeEva - Jongen ♡ Bollebelle - Meisje ♡ ⭐️MarKF ⭐️DaisyVA ⭐️Slowly ⭐️MissyMoo
@Tuttebelleke Leuk!!! Was het fijn weer te kunnen kijken? Ik heb vandaag zo vaak hier gekeken om te zien of je het al wist haha!!
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een huis hebben gekocht! Als in we zijn een prijs overeengekomen en nu moeten we de financiering regelen ! Zo snel gegaan ineens, we keken rustig rond en ineens waren we aan het bieden. Het is hier super dichtbij maaar veel groter. Althans, het is nu groter maar we moeten flink gaan verbouwen. Oa een verdieping erop!! Verbouwing gaat ongeveer 3 maanden duren, dus hoop er eind januari in te kunnen. Super spannend!!
@Bollebelle ooohw wat spannend!! Zal de financiering een probleem kunnen worden of kunnen we je al feliciteren? Hier ook al een jaar naar een ander huis opzoek.