Mijn schoonmoeder vannacht een hartinfarct gehad. Gaat naar omstandigheden oke gelukkig. Was wel weer ff stressie. @mrsd hopelijk kom je er snel achter waar de allergie vandaan komt!
Ja en is een stent geplaatst. Zit nog een ader dicht wat ze daar nog mee gaan doen geen idee op het moment.
Dat is nog even spannend dan! Mijn vader heeft dit een aantal jaar geleden gehad en hij heeft uiteindelijk wel een bypass gekregen. Super spannend maar ze kunnen echt veel tegenwoordig. Heel veel sterkte!
Ik heb precies hetzelfde en bij mij is het ook nog niet te zien. Bij een vriendin die is ook zwanger van een jongen is het wel weer te zien. Het verschilt echt per persoon. Dames ik had zaterdagnacht iets raars. Voor het eerst intense symptomen gehad. Het voelde alsof mijn slokdarm in brand stond en dit in combi met zware hoofdpijn. Hele nacht wakker gebleven. Hebben jullie ook zoiets ervaren? En nemen jullie pijnstilling?
@Sunrose klinkt als maagzuur. Wat je kan proberen zijn rennies of melk. Als je er last van blijft houden om omeprazol vragen. Ik had vorige week aantal dagen hoofdpijn. Kwam migraine aan. Heb toen wel gewoon paracetamol genomen. Maar ook daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik. Anders even je huisarts bellen en hiernaar vragen voor je gemoedstoestand
Klinkt een beetje als brandend maagzuur. Je kan daar rennies voor nemen of antagel halen bij apotheek. Standaard pijnstilling zou ik niet snel naar grijpen tijdens zwangerschap en ik denk dat het deze situatie ook niet beter zou maken
Bedankt voor je tips. Ik had de verloskundige gebeld en zij gaf aan dat het mogelijk een zwangerschapsmigraine kan zijn. Het nemen van paracetemol kan wel zei ze, maar het dagelijks innemen bij pijn werd afgeraden.
Bedankt voor je tips.. Ik ga dat maar eens halen want heb vooral in de avond last van brandend maagzuur. Ik heb ook geen pijnstilling ingenomen omdat dat niet goed voelde op dat moment. Verloskundige gaf aan dat je op pijnmomenten 2 tabletten kan innemen maar was niet meer nodig. Zondag was de hoofdpijn al een stuk minder gelukkig. Dames die vandaag een controle/echo hebben. Succes en veel plezier met het zien/horen van jullie kleintjes ♥️