@lidu1 hier 2x insuline en indd 2x ook 9 ponders bij 38wkn. Eerst was op paar gram na ook 4 kilo Jouwe dan?
@lidu1 w a t leuk van beide 1! Hopelijk kun je toch nog een tijdje werken. Snap wel dat je dat graag wilt maar wel goed op jezelf passe !
De eerst was 8 pond en de tweede was 9 pond ook met 38 weken haha. Nu mag ik hopen dat ze de 2,5 kilo halen bij de bevallling.
Pff wat kan een mens zich slecht voelen Omdat het moet eet ik maar wat maar daarna gaat alleen maar slechter Vanavond groot concert en wil er heel graag bij zijn !
Pff hormonen! Gisterenavond in bed hadden we het over babynamen. Ik had ergens een artikel gelezen over een bekend stel dat hun dochter een hele rare tweede naam gegeven had. Iets Afrikaans ofzo, ik weet niet meer over wie het ging. En gewoon omdat ze dat wel lollig vonden. Nou mijn man vond dat geweldig natuurlijk en zei ja dat moeten we ook doen! Op een gegeven moment kwamen we op Ollie Lolly en het slaat echt nergens op maar ik raakte me toch in de slappe lach! En toen ik eruit was moest ik heel veel huilen, niet van het lachen, gewoon echt huilen. En kon niet meer stoppen. Noujaa! Gaat toch nergens over.
Haha ja dat herken ik, k had vd week precies zoiets. Hoe en waarom sla me maar dood. Om te gieren die hormonen, maargoed dat t niet op straat was hihi
Bah wat vervelend! Weet precies hoe je je voelt! Ik ben echt blij dat ik nu die tabletten heb! Helpen echt heel erg goed en heb mn energie weer terug! Hopelijk komt dat ook snel voor jou!
Ik had ook suiker bij mijn eerste. Ze was uiteindelijk maar 2600 gram. Ik heb nu al steeds zoveel dorst, zou ik nu al suiker kunnen hebben?
Dankje allemaal @Elraange ik zit zelf in een orkest en hebben thema concert D ast is voor ons grootste concert per jaar met dit keer thema rock
Ik zou als je twijfelt ff je suiker nuchter bij de ha laten testen. Alles kan uiteindelijk, maar erge dorst hoeft niet altijd suiker te zijn. ( gelukkig)
Hier een heel druk weekend pff. Gisteren kinderfeestje van mijn jongste dochter. Vandaag van s'morgens tot s'avonds verjaardag gevierd voor familie en vrienden. Ik ben echt kapot! Morgen spannende dag. De geslachtbepaling plus een gezondheidscheck. Dames duimen jullie mee dat daar iig alles goed is. Dan ga ik al iets geruster de 20 weken echo in straks. Die echoscopiste doet normaal ook de 20 weken echo's in het ziekenhuis en had haar ook al bij onze 1e , 12 jaar geleden. Hopelijk brengt ze ons voor de laatste keer goed nieuws.
Nog gefeliciteerd met je dochter! Succes en veel plezier vandaag! Ik had even de lijst teruggezocht wie er allemaal afspraken heeft maar daar staat het op de 30e? Had je het verzet? Misschien wel verteld hoor maar ik onthoud dat dan niet sorry! Wat denk je zelf dat het wordt? Ben benieuwd!
Nee ik had hem op de 30e gezet omdat we het dan pas bekend zouden maken met een taart. Er zitten ook 2 bekenden van mij hier op ZP. Maar goed is op zich niet erg mochten ze het hier vanavond lezen. Mijn zoon van 11 maanden heeft de hele nacht overgegeven. Hij is voor de 1e x ziek. Hopelijk is het geen virus pff want dan zijn we allemaal in dezer dagen aan de beurt